نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۷

اشاره به نسخه جدید بازی Atelier در تریلر ۲۵ سالگی آن

شرکت کوئی تکمو تریلری را به مناسبت 25 سالگی سری Atelier منتشر کرده است که در آن شاهد اشاره به نسخه‌ی جدید این سری هستیم.

شعبه‌ی ایالات متحده‌ی کوئی تکمو تریلر جدیدی از سری Atelier را منتشر کرد تا با طرفداران این مجموعه بیست و پنجمین سالگرد آن را جشن بگیرد. این تریلر نگاهی به تمام نسخه‌های اصلی این سری از جمله Atelier Ryza و Atelier Sophie 2: The Alchemist of the Mysterious دارد. بااین‌حال، در پایان ویدئو می‌توانیم بخش‌هایی از نسخه‌ی بعدی این سری را مشاهده کنیم.

بخش پایانی ویدئو شامل محیط‌های مختلفی به مانند خرابه‌های غرق‌شده زیر آب است که توسط صخره‌های مرجانی و سواحل استوایی احاطه شده‌اند. همچنین جنگل‌های متراکم، یک شهر ظاهرا متروکه که دارای برج بلندی است و یک دانجن نیز در این تریلر نشان داده می‌شوند. علاوه‌بر این، یک ساختمان مرموز با سازه‌های عجیب و غریب و یک زنگ بزرگ در انتهای آن نیز در این تریلر به نمایش گذاشته شده است.

خوشبختانه طرفداران سری Atelier نیازی ندارند مدت زیادی را برای دریافت جزئیات منتظر بمانند. شرکت کوئی تکمو میزبان یک برنامه‌ی ویژه در رویداد توکیو گیم شو امسال است که در تاریخ ۲۵ شهریور (۱۶ سپتامبر) امسال برگزار می‌شود. استودیوی Gust به‌عنوان سازنده‌ی سری Atelier قصد دارد در نیمه‌ی ابتدایی این برنامه از بازی نقش‌آفرینی جدید خود رونمایی کند.

دانلود ویدئو از آپارات

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده