نویسنده: فراز پاشایی
// دوشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۷

جزییات طراحی واقع‌گرایانه کاراکترهای بازی The Callisto Protocol

به‌تازگی یکی از اعضای استودیو Striking Distance صحبت‌های جالبی را در مورد میزان دقت به کار رفته در طراحی کاراکتر‌های بازی The Callisto Protocol به زبان آورده است.

در طی چند روز گذشته اخبار متنوعی از بازی The Callisto Protocol به گوش علاقه‌مندان رسیده است. این اثر از زمان معرفی رسمی خود، به‌عنوان یکی از موردانتظارترین آثار سال جاری شناخته شده و عده زیادی در انتظار تجربه آن هستند. اوایل هفته جاری، مدیر بخش فنی استویو بازی‌سازی Striking Distance اعلام کرد که این شرکت یک برنامه چهار ساله برای پشتیبانی از بازی The Callisto Protocol را در نظر گرفته است. از طرفی دیگر نیز گلن اسکافیلد، خالق این بازی درگیر یک سری حواشی در توییتر شد.

حال در جریان جدیدترین اخبار بازی، مارک جیمز، مدیر بخش فنی استودیو Striking Distance در طی مصاحبه اخیر خود با وبسایت TechRadar به کاراکترهای بازی کالیستو پروتکل اشاره کرد و از آن‌ها به‌عنوان واقع‌گرایانه‌ترین کاراکترهایی که در یک بازی می‌توان دید، نام برده است. او گفت: «شخصیت‌های ما واقعی‌ترین کاراکترهایی هستند که شما در یک بازی خواهید دید. به‌حدی که وقتی برای اولین‌بار بازی را نشان دادیم، همه فکر کردند که این امر از قبل رندر گرفته شده بود. ما اینگونه بودیم که نه این کاراکتر ما به این شکل به‌نظر می‌رسد.

جاش دوهامل (بازیگر شخصیت اصلی بازی) اینگونه به‌نظر می‌رسد. ما یک اسکن کامل حتی برای بازتاب‌های ری تریس برای کره‌های چشم در اختیار داریم. پس اگر در بازی ما به درون چشم‌های کاراکترها نگاه کنید، شما می‌توانید اپتیک‌های (عدسی‌های) منعکس‌شده آن‌ها را مشاهده کنید. این یک جزئیات بسیار ریز است، اما درواقع جزئیات بسیار ریز برای بازی ما بسیار مهم هستند.»

تصویری از قهرمان داستان بازی کالیستو پروتکل در محیطی سرد

بازی The Callisto Protocol در تاریخ دوم دسامبر (۱۱ آذر) برای کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، پی سی، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده