// یکشنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۵

هیجان مدیر ایکس باکس برای نمایش بازی Fable جدید

مت بوتی، رئیس استودیوهای ایکس باکس می‌گوید که برای نمایش بازی Fable هیجان‌زده است، اما استودیو پلی‌گراند هنوز آماده نمایش بازی نیست.

در طی چندماه گذشته اخبار زیادی از بازی Fable جدید که توسط استودیو Playground Games، سازنده Forza Horizon درحال ساخت است، منتشر نشده است. در جریان نمایشگاه PAX West 2022 از مت بوتی، رئیس استودیوهای ایکس باکس در مورد عدم نمایش جدید بازی فیبل سؤال شد، اما ظاهرا پلی‌گراند گیمز هنوز آماده نمایش بازی نیست.

بوتی گفت: «بخشی از کار من پشتیبانی از تیم سازنده است؛ آن‌ها نمی‌خواهند زودتر از موعد چیزی نمایش دهند که هنوز آماده نیست. اما اگر یک بازی باشد که هربار چیزی می‌بینم، مرورش می‌کنم و می‌گویم بهتر است این را نمایش دهیم، آن Fable است چون موارد جالب زیادی دارد. تیم سازنده برای من مشخص ساخته است که تا زمان آماده نشدن بازی، نمی‌توانم چیزی از آن نمایش دهم.

در مورد Playground، تنها چیزی که می‌گویم این است مهارت و فداکاری‌ای را که آن‌ها در Forza Horizon به نمایش گذاشتند، تمام آن را به Fable هم منتقل خواهند کرد. صادقانه بگویم دادن فیبل به تیمی که آثار ریسینگ می‌سازد ممکن است کمی گیج‌کننده باشد؛ اما آن‌ها ثابت کرده‌اند که درک کافی را دارند و من برای رسیدن زمان نمایش موارد بیشتر هیجان‌زده هستم.»

باتوجه‌به صحبت‌های بوتی به‌نظر می‌رسد بازی همچنان مراحل توسعه فعالی را سپری می‌کند. این گفته‌ها دنباله‌رو شایعاتی است که در چند ماه گذشته در مورد بزرگی و وسعت این پروژه گفته می‌شد. این صحبت‌ها حتی از طرف تیم سازنده هم به گوش می‌رسید و آن‌ها این پروسه را بخشی طبیعی و اساسی در روند توسعه یک بازی می‌دانستند. بازی Fable برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه خواهد شد.


منبع PureXbox
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده