نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۹

مت بوتی: Forza Motorsport کیفیت آثار ریسینگ شبیه‌ساز را ارتقا می‌دهد

اخیرا رئیس استودیوهای گیمینگ ایکس باکس به تمجید از کیفیت بالای بازی Forza Motorsport پرداخته است.

به‌تازگی مت بوتی، رئیس استودیوهای بازی ایکس باکس در قسمتی از پادکست رسمی ایکس باکس از بازی جدید سری Forza Motorsport که هشتمین نسخه‌ی آن نیز به شمار می‌آید، تمجیدهای زیادی کرد. وی در این‌باره گفت: «ما به‌تازگی بررسی جامعی روی Forza Motorsport انجام دادیم. این بازی شگفت‌انگیز است و دوباره می‌تواند سطح نهایی کیفیت برای بازی‌های شبیه‌ساز ریسینگ و رقابتی را از نو تعریف کند».

مت بوتی که در گذشته روی ساخت بازی‌های ریسینگ کار کرده است، بینش خود را در مورد اینکه چه بخش‌هایی از روند ساخت بازی‌های ریسینگ شبیه‌ساز تغییر کرد و چه بخش‌هایی بدون تغییر مانده‌اند، اینگونه شرح داد: «بله، در حال حاضر فناوری‌های علمی تخیلی مانند رهگیری پرتو در دسترس هستند، اما برخی چیزها تغییر زیادی نکرده‌اند. بسیاری از فرآیندها در مورد نحوه‌ی طراحی یک پیست، نحوه‌ی کار تیم‌ها در شرایط مختلف، پیست و ماشین‌ها هنوز تغییر نکرده‌اند».

درختان و پوشش گیاهی اطراف پیست مسابقه در بازی Forza Motorsport

بازی Forza Motorsport قرار است در بهار ۲۰۲۳ روی پلتفرم پی سی و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. این بازی در روز نخست انتشار روی گیم پس در دسترس مشترک‌ها قرار خواهد گرفت. تاکنون استودیو Turn 10 روی ارتقای گرافیک و فیزیک بازی Forza Motorsport تاکید زیادی داشته است. همچنین این سازنده زمان زیادی را صرف بهبود مدل‌های رانش لاستیک کرد تا منجر به ارائه‌ی تجربه‌ی رانندگی نرم‌تر و واقعی‌تر شود.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده