نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۲

پشتیبانی Gotham Knights از ری-تریسینگ در کامپیوتر

شرکت اینتل با پخش یک ویدیو تازه از پشتیبانی بازی Gotham Knights از فناوری ری-تریسینگ در کامپیوتر با پردازنده‌های گرافیکی A-Series اینتل آرک خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت اینتل ویدیوی جدیدی را برای بررسی دقیق رندرینگ ترکیبی (Hybrid Rendering)، ری-تریسینگ (Ray Tracing) و شطرنجی‌سازی (Rasterization) در پردازنده‌های گرافیکی A-Series آرک به اشتراک گذاشته است. این شرکت درکنار اشاره به عملکرد بازی‌ها در این سری از GPUها تأیید کرد که بازی Gotham Knights، اثر استودیو مونترآل شرکت برادران وارنر از رهگیری پرتو در کامپیوتر پشتیبانی می‌کند.

تیم سازنده‌ی Gotham Knights هنوز پشتیبانی نسخه‌ی کامپیوتر بازی از ری-تریسینگ یا سیستم مورد نیاز برای استفاده از این تکنولوژی را تأیید نکرده است. علاوه‌براین هنوز مشخص نیست که آیا نسخه‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس نیز از قابلیت رهگیری پرتو پشتیبانی می‌کنند یا خیر. درحال‌حاضر هیچ یک از این موارد مورد تأیید قرار نگرفته است و مثل همیشه طرفدارها باید برای اطلاع از آن‌ها منتظر بمانند.

بازی Gotham Knights در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. مراحل توسعه‌ی این بازی ابرقهرمانی در تاریخ ۱۷ اوت (۲۶ مرداد) به پایان رسید. تابه‌حال ویدیوهای گیم‌پلی و جزئیاتی از نحوه‌ی کار درخت مهارت، Knighthood و توانایی‌های Momentum به اشتراک گذاشته شده است و وجود چند کاراکتر شرور نظیر هارلی کوئین نیز تأیید شد.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده