نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۷

اعلام کناره‌گیری موقت Ninja از استریمری با تغییر نام خود در توییتر

نینجا، استریمر مشهور بعد از تغییر نام کاربری خود در توییتر به User Not Found پیامی را منتشر کرده که در آن از کناره گیری خود برای استراحت خبر می‌دهد.

امروز روز متفاوتی برای نینجا (Ninja)، استریمر مشهور فورتنایت و طرفداران پرتعداد او بود. درحالی که به نظر می‌رسد که پشت صحنه مشکلاتی به وجود آمده باشد، تمامی صحبت‌هایی که تاکنون مطرح شده صرفاً در حد حدس و گمانه زنی است. دیروز پیامی در حساب شخصی نینجا در توییتر منتشر شده بود که به مخاطبان وعده‌ی اتفاقات بزرگی را در آینده می‌داد. تا به اینجای کار همه چیز کاملاً خوب به نظر می‌رسید تا اینکه نام کاربری نینجا در توییتر به User Not Found تغییر کرده و پیام زیر ازطریق آن منتشر شد:

«من فقط احتیاج به استراحت دارم. نمی‌دانم کی و کجا برمی‌گردم.»

کاربر توییتر javierexoh بعد از این اتفاق بخشی از استریم اخیر نینجا را منتشر کرده که نشان می‌دهد احتمالاً این اتفاقات از کجا شروع شده باشد. این ویدیو با خروج عصبانی این استریمر از بازی فورتنایت شروع شده و نشان می‌دهد که نینجا از دست بازیکنانی که همچنان از ابزار Rift-to-Go برای فرار از درگیری استفاده می‌کنند، ناراحت شده باشد.

نینجا استریمر فورتنایت

نمی‌تواند نتیجه‌ی خاصی را از توییت آخر نینجا برداشت کرد؛ اما اینکه برای بازگشت خود به «کجا» اشاره کرده کمی عجیب است. درحالی که شرایط قرارداد انحصاری او با توییچ هیچوقت علنی نشد، BuisnessInsider در گزارش خود در سال ۲۰۲۰ به چند ساله بودن این قرارداد اشاره کرده بود و این احتمال وجود دارد که به پایان این قرارداد نزدیک می‌شویم. توییت اخیر zachbussey نیز این شایعه را مطرح کرده که نینجا دیگر با توییچ قرارداد همکاری ندارد.

البته خیلی‌ها هم گفتند که این فقط یک شیرین کاری تبلیغاتی است و احتمالاً در آینده خبری از انتقال نینجا به یوتیوب منتشر شود. در هر حال فعلاً راهی برای پی بردن به اصل قضیه وجود ندارد.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده