نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۱

پخش استریم جدید استودیو سی دی پراجکت پیرامون محتویات جدید Cyberpunk 2077

سی‌دی پراجکت تاریخ پخش استریم‌ جدید Night City Wire را مشخص کرد که در آن به‌محتویات تازه‌ی Cyberpunk 2077 و انیمه‌ Edgerunners پرداخته خواهد شد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو سی‌دی پراجکت رد از پخش قسمتی تازه از استریم‌های پیوسته‌ی خود با محوریت بازی سایبرپانک 2077 (برنامه‌ی اینترنتی خاص این استودیو موسوم به Night City Wire) خبر داد. این پخش زنده‌ی اینترنتی (لایو استریم) که در روز سه شنبه‌ هفته‌ی آینده (۶ سپتامبر/۱۵ شهریور) راس ساعت ۱۹:۳۰ به‌وقت تهران برپا خواهد شد، اطلاعاتی جدید از محتویات آینده‌ی بازی سایبرپانک 2077 و صدالبته اخباری تازه از انیمه‌ی سریالی Edgerunners را منتشر خواهد کرد.

صحنه اکشن انیمه Cyberpunk: Edgerunners

انیمه‌ای ۱۰ قسمتی که قصه‌ی آن در شهر نایت‌سیتی و جهان بازی Cyberpunk 2077 جریان دارد. سری برنامه‌های آنلاین تیم سی‌دی پراجکت رد با نام «نایت‌سیتی وایر» از قبل از انتشار بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ به‌منظور نشر اطلاعاتی جدید از محتویات این اثر، کار خود را آغاز کرد و حالا به‌دنبال پشتیبانی استودیو لهستانی از بازی نام‌برده، نایت‌سیتی‌وایر نیز فعالیت خود را ادامه می‌دهد. همان‌طور که ذکر شد، انتظار می‌رود در این پخش زنده محتویات جدید بازی Cyberpunk 2077 نیز معرفی شود.

باتوجه‌به شایعات و محتویات فاش‌شده از فایل‌های موجود در آخرین به‌روزرسانی سایبرپانک 2077، ظاهرا یک بسته‌ی الحاقی بزرگ و هفت مرحله‌ای که داستان آن در منطقه‌ی Combat Zone از ناحیه‌ی Pacifica جریان دارد، به‌زودی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود که مراحل داستانی و جانبی این بسته‌ی الحاقی که قهرمان داستانش را شخصیتی با نام سانگ‌برد (Songbird) شکل می‌دهد، در قصه‌ی اصلی بازی توسط وی (V) و جانی‌سیلورهند (Johny Silverhand) مورد اشاره قرار خواهد گرفت.

فعلا باید صبر کنیم و ببینیم که استودیو سی‌دی پراجکت رد که این روزها مشغول کار روی نسخه‌ی نسل نهمی بازی ویچر 3 و دنباله‌ی این اثر است، چه محتویاتی را برای هواداران سایبرپانک 2077 آماده کرده است. نظر شما چیست؟ دوست دارید چه محتویاتی در این رویداد برای بازی معرفی شود؟ انتظارات خود از این رویداد و انیمه‌ی ۱۰ قسمتی که برای جهان سایبرپانک 2077 ساخته می‌شود را برای زومجی بنویسید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده