// پنجشنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۶

غیر فعال شدن DLC و بخش چندنفره نسخه های قدیمی Assassin's Creed در آینده نزدیک

یوبیسافت به‌تازگی تاریخ غیرفعال شدن بسته الحاقی و بخش چندنفره نسخه‌های قدیمی Assassin's Creed را به ماه اکتبر موکول کرد.

درگذشته اعلام شده بود که از تاریخ ۱۰ شهریور ماه (یک سپتامبر) به‌خاطر غیرفعال شدن سرورهای بعضی از نسخه‌های قدیمی Assassin's Creed، بخش چندنفره و بسته الحاقی‌های آن‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود. این درحالی است که به‌تازگی شرکت یوبیسافت در وبسایت خود اعلام کرده که در تاریخ دیگری این اتفاق رخ خواهد داد.

درواقع اتفاق ذکرشده یک ماه به عقب افتاد و در تاریخ ۹ مهر ماه (یک اکتبر) شاهد غیرفعال شدن سرورهای بعضی از نسخه‌های قدیمی اسسینز کرید و به‌دنبال آن عدم دسترسی به بخش چندنفره و بسته الحاقی‌های آن‌ها هستیم. یوبیسافت اعلام کرده به‌خاطر اینکه کاربران بسیاری مشغول تجربه این نسخه‌ها هستند، تاریخ غیرفعال شدن سرورها را عقب انداخته است. در ادامه می‌توانید نسخه‌ها و پلتفرم مرتبط با عدم دسترسی به بخش چندنفره و بسته الحاقی‌ها را مشاهده کنید.

  • بازی Assassin's Creed 2 - نسخه پلی استیشن 3 - محصول سال ۲۰۰۹
  • بازی Assassin's Creed Brotherhood - نسخه پلی استیشن 3، کامپیوتر، ایکس باکس 360، نینتندو Wii U - محصول سال ۲۰۱۰
  • بازی Assassin's Creed Revelations - نسخه پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 - محصول سال ۲۰۱۱
  • بازی Assassin's Creed 3 - نسخه پلی استیشن 3، کامپیوتر، ایکس باکس 360، نینتندو Wii U - محصول سال ۲۰۱۲
  • بازی Assassin's Creed Liberation HD - نسخه کامپیوتر - محصول سال ۲۰۱۴

دراین‌میان اشاره کنم که غیرفعال شدن سرورها و در دسترس نبودن بخش چندنفره و بسته‌های الحاقی، تنها به نسخه اصلی مربوط می‌شود. ازاین‌رو نسخه‌های ریمستر شده نظیر The Ezio Collection، تحت تاثیر این اتفاق قرار نخواهند گرفت. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده