نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۴

احتمال انتشار جزئیات بیشتر از پروژه احیای Silent Hill در سپتامبر

طرفدارها احتمالا نباید زمان زیادی را برای انتشار جزئیات بیشتری از پروژه‌ی احیای Silent Hill شرکت کونامی منتظر بمانند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تنور شایعات رونمایی از پروژه‌ی احیای Silent Hill دوباره داغ شده است و افراد قابل اطمینانی از انتشار جزئیات بیشتری از آن در ماه سپتامبر خبر دادند. اندی رابینسون از رسانه‌ی VGC از چند منبع مختلف شنیده است که به‌زودی زود شاهد رونمایی از پروژه‌ی احیای سایلنت هیل خواهیم بود. جف گراب، خبرنگار رسانه‌ی VentureBeat نیز در پاسخ یک تصویر متحرک در توئیتر ارسال کرد که به ماه سپتامبر اشاره دارد.

هنوز معلوم نیست که این موارد چه معنایی دارند و باید برای انتشار جزئیات بیشتر منتظر بمانیم. زمان زیادی تا برگزاری نمایشگاه Tokyo Games Show باقی نمانده است و شرکت Konami قصد معرفی یک بازی تازه از مجموعه‌ای بسیار محبوب را در این رویداد دارد. البته رسانه‌ی VGC گزارش می‌دهد که طرفدارها نباید انتظار اثری مرتبط با پروژه احیای متال گیر سالید، کسلوانیا یا سایلنت هیل را داشته باشند و بازی مد نظر کونامی مقیاس کوچک‌تری دارد.

آیا این به‌معنای برگزاری یک PlayStation Showcase تازه است؟ یک سال از زمان برگزاری رویداد قبلی می‌گذرد و شرکت سونی معمولا چنین رویدادهایی را در ماه سپتامبر برگزار می‌کند. درحال‌حاضر چیزی مشخص نیست و طرفدارهای سایلنت هیل باید تا زمان ارائه اطلاعات موثق از سوی منابع رسمی، انتظارات خود را کنترل کنند.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده