نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۷

زمان پخش استریم ایکس باکس در توکیو گیم شو ۲۰۲۲

مایکروسافت تأیید کرد که با یک استریم در نمایشگاه Tokyo Game Show 2022 حضور دارد و جزئیات جدیدی از آثار استودیوهای ایکس باکس و را در اختیار کاربرها می‌گذارد.

تعدادی از شرکت‌ها در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه Tokyo Game Show 2022 در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) تأیید کردند که در این رویداد شرکت می‌کنند و جزئیاتی از برنامه‌های خود را ارائه دادند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت مایکروسافت نیز از برنامه‌های خود برای توکیو گیم شو پیش‌رو پرده برداشته است.

نمایشگاه TGS 2022 پس از مدت‌ها به‌شکل حضوری پیگیری خواهد شد، اما ایکس باکس در این رویداد به‌صورت آنلاین حضور خواهد یافت. ردموندی‌ها تأیید کردند که استریم ایکس باکس در توکیو گیم شو برای پخش در تاریخ ۱۵ سپتامبر برنامه‌ریزی شده است و طرفدارها باید رأس ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به‌وقت ایران منتظر آغاز آن باشند.

شرکت Microsoft می‌گوید که این نمایش برای «مخاطبان ژاپنی و آسیایی» برگزار خواهد شد. شما می‌توانید انتظار ارائه جزئیات جدیدی از آثار استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس و شرکای مایکروسافت را داشته باشید.

تعدادی از شرکت‌های دیگر نیز اخیرا به رونمایی از برنامه‌های خود برای نمایشگاه Tokyo Game Show سال جاری پرداختند. برای مثال شرکت کپکام بازی Street Fighter 6 و نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی Resident Evil Village برای هدست PS VR2 سونی را به این مراسم می‌آورد و شرکت کویی تکمو با بازی Wo Long: Fallen Dynasty استودیو Team Ninja در این رویداد حاضر می‌شود. این وسط شرکت Konami یک بازی تازه از مجموعه‌ای بسیار محبوب را در توکیو گیم شو معرفی می‌کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده