نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۷

احتمال احیای مجموعه SNK vs. Capcom

یایوکی اودا، تهیه‌کننده و طراح SNK در مصاحبه جدید خود از علاقه کپکام و SNK به احیای احتمالی مجموعه SNK vs. Capcom خبر داد.

نشریه PSU در مصاحبه با تهیه‌کننده و طراح استودیوی توسعه‌دهنده بازی‌های کلاسیک SNK vs. Capcom از احتمال احیای این مجموعه قدیمی خبر داد. یایوکی اودا، تهیه‌کننده و طراح SNK در صحبت‌های خود در اینباره می‌گوید: «در آینده حتما به این موضوع فکر خواهیم کرد. این موضوعی است که فکر می‌کنم هر دو طرف به انجام آن علاقه‌مند باشند.»

«مخصوصاً بعد از اینکه واکنش‌ها به پوسترهای Evo را دیدیم، دیگر مطمئن شدیم که این یکی از بازی‌هایی است جامعه طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای در سراسر جهان به‌دنبال آن هستند.»

بازی SNK vs. Capcom

اودا در ادامه توضیح داده که هیجان و علاقه او به‌معنی وجود پروژه‌ای برای این منظور نبوده اما این اتفاق می‌تواند در آینده محتمل باشد. «ما هنوز جزئیات آن را با کپکام مطرح نکردیم. البته که ما تجربه زیادی در این زمینه (کراس اورها) داریم که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به Akuma و Geese در سری Tekken اشاره کرد.»

آخرین باری که این دو شرکت در قالب یک بازی SNK vs. Capcom همکاری کردند، به سال ۲۰۰۳ برمی‌گردد. بنابراین بسیاری از طرفداران می‌توانند از این اتفاق خوشحال شوند.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده