نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۱

معرفی بازی جدیدی از یک مجموعه محبوب کونامی در TGS

کونامی می‌گوید در رویداد TGS 2022 یک بازی جدید از یک مجموعه محبوب در سراسر جهان را معرفی خواهد کرد.

ماه آینده شاهد برگزاری رویداد سالانه Tokyo Game Show خواهیم بود. از طرفی کونامی وعده‌ی رونمایی از بازی جدیدی را در یکی از مجموعه آثار کلاسیک این شرکت به طرفداران می‌دهد. کونامی لاین آپ کامل برنامه‌های خود برای کنفرانس TGC را منتشر کرده که بیشتر بازی‌های آن به‌عنوان بازی‌هایی که قبلاً توسط مخاطبان شناخته می‌شوند معرفی شدند.

بااین‌حال در زمانبندی رویداد این شرکت، یک برنامه ۴۵ دقیقه‌ای برای ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) در نظر گرفته شده که به‌عنوان «معرفی رویداد جدید کونامی» مشخص شده است. یوجی کاجی، صداپیشه انیمه Attack on Titan و Demon Slayer به‌عنوان مهمان این برنامه به معرفی بازی جدیدی از یک مجموعه‌ محبوب جهانی خواهد پرداخت.

البته در اینباره تأکید شده که او فقط برای ارائه بازی به طرفداران دعوت شده و سابقه کاری او لزوماً با این بازی در ارتباط نخواهد بود. یکی از منابع وبسایت VGC در اینباره خاطر نشان کرده که این بازی احتمالاً به یکی از مجموعه آثار کوچک‌تر کونامی مربوط شده و از سری بازی‌های بزرگی مانند Castlevania، سایلنت هیل یا Metal Gear Solid نخواهد بود.

بازی های کونامی در TGS

نشریه VGC اوایل امسال گزارش داده بود که پروژه ریمیک بازی Silent Hill 2 در استودیوی Bloober Team، توسعه‌دهنده بازی The Medium در دست ساخت است. برخی منابع مدعی شدند که این بازی به‌صورت انحصاری زمانی برای کنسول‌های پلی استیشن و پی سی منتشر خواهد شد.

علاوه‌براین، یک مجموعه اپیزودی دیگر از سری Silent Hill نیز در یکی از استودیوهای زیرمجموعه Annapurna Interactive، ناشر بازی‌های تحسین شده‌ای مانند Sayonara Wild Hearts و Outer Wilds و Telling Lies درحال ساخت است.

ضمناً کونامی در نظر دارد تا ریمستر بازی‌های کلاسیک Metal Gear Solid را بسازد. از طرفی گفته می‌شود استودیوی چینی Virtuos روی نسخه جدیدی از بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater کار می‌کند.

با اینکه احتمال معرفی هریک از این بازی‌ها در TGS امسال وجود دارد، اما انتظار می‌رود این بازی‌ها در رویدادهایی با مخاطبان جهانی بیشتری مثل PlayStation State of Play یا The Game Awards ماه دسامبر معرفی شوند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده