// چهار شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۹

علاقه خواننده گروه Bastille به ساخت آهنگی برای Red Dead Redemption 3

دن اسمیت، خواننده گروه موسیقی Bastille از علاقه خود به ساخت آهنگی برای بازی Red Dead Redemption 3 خبر داد.

دن اسمیت، خواننده گروه موسیقی Bastille در مصاحبه‌ای اعلام کرده است دوست دارد آهنگی برای بازی Red Dead Redemption 3 بسازد. زمانی که از اسمیت در مورد اینکه دوست دارد برای کدام بازی آهنگ تولید کند، موسس، خواننده و ترانه‌سرای گروه باستیل گفت: «من می‌خواهم موسیقی کابویی برای Red Dead Redemption بسازم. من می‌خواهم برای Red Dead Redemption 3 یک موسیقی متن حماسی بسازم. فکر می‌کنم پرسه زدن روی یک اسب در غرب وحشی با پخش شدن موسیقی عالی در پیش‌زمینه آن سرگرم‌کننده باشد.»

البته ممکن است طرفداران این گروه موسیقی و بازی نامبرده چند سال مجبور به صبر کردن شوند؛ چون هنوز ساخت دنباله Red Dead Redemption 2 تایید نشده است. از آنجایی که ساخت نسخه دوم هشت سال به طول انجامید، ممکن است بازی Red Dead Redemption 3 چند سال دیگر عرضه شود؛ به‌خصوص از آنجایی‌که نسخه دوم، دومین عرضه بزرگ صنعت بازی را داشت و تنها در هفته اول عرضه ۷۲۵ میلیون دلار درآمدزایی کرد.

اعضای گروه موسیقی Bastille

اعضای گروه موسیقی باستیل؛ دن اسمیت نفر دوم از سمت چپ تصویر

قبل از نسخه سوم RDR، می‌توان منتظر بازی GTA 6 بود که ساخت آن توسط راک استار گیمز تایید شده است؛ اما تاریخ انتشاری آن هنوز مشخص نیست. شایعه شده این بازی در میامی رخ می‌دهد و یک شخصیت اصلی زن هم خواهد داشت.

در ادامه اسمیت در مورد علاقه گیمینگ خود صحبت کرد و گفت بیشتر به بازی‌های قدیمی علاقه‌مند است و عشق زیادی به کنسول گیم‌بوی دارد. «من بازی قدیمی ماریو را بازی می‌کردم. عاشقش بودم. من عاشق مجازات‌های بی‌رحمانه‌اش بودم. اگر خراب می‌کردید، باید به اول ماجرا بازمی‌گشتید. در آن‌جا ذخیره‌سازی‌ای نبود.»

او در مورد آثار جدید به‌روز نیست؛ چون ترانه‌سرایی وقتش را پر می‌کند: «من فکر می‌کنم ترانه‌سرایی را جایگزین گیمینگ کردم. من در مورد نوشتن آهنگ واقعا خوره هستم! وقتی داشتم مدرسه را تمام می‌کردم و به دانشگاه می‌رفتم بازی کردن را متوقف کردم و شب‌ها وقتی باید می‌خوابیدم، با لپتاپم روی آهنگ‌هایم کار می‌کردم. درواقع این جایگزین گیمینگ برای من شد.»


منبع NME
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده