// چهار شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۸

بازی فوتبالی UFL تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورد

بازی فوتبالی UFL که رقیب تازه مجموعه فیفا و eFootball است، تا سال ۲۰۲۳ با تأخیر مواجه شده است.

استودیو Strikerz Inc واقع در انگلیس به‌تازگی اعلام کرده است بازی UFL که قرار بود در سال میلادی جاری برای پلی استیشن 4، پلی‎‌استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود، تا سال میلادی ۲۰۲۳ تأخیر خورده است. یوجین ناشیلوف، مدیرعامل استودیو Strikerz Inc در یک ویدیو به صحبت درباره توسعه بازی پرداخت و خبر تأخیر را هم اعلام کرد.

دانلود ویدئو از آپارات

ناشیلوف گفته است: «مورد جدیدی نیست که بگوییم این بازی اثری با پیچیدگی فنی زیاد است؛ اثری که باید محدوده کاملی از مکانیک‌ها و تکنیک‌های فوتبال را با انیمیشن‌های پویا و واقع‌گرایانه، بازیکنان سطح جهانی و موارد بسیار دیگری شبیه‌سازی کند. امروز ما اعلام می‌کنیم که عرضه بازی به سال ۲۰۲۳ منتقل شده است. بسیاری از شما تاکید کردید که احتمال این قضیه وجود دارد و درست می‌گفتید. بازی اکنون نزدیک به ۸۰ درصد تکمیل شده است و ما به زمان بیشتری نیاز داریم تا توسعه بازی را تکمیل کنیم».

در ادامه او گفت طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند در ماه دسامبر (۱۰ آذر تا ۱۰ دی) اخباری در مورد تاریخ انتشار بازی اعلام شود. بازی UFL اثری رایگان است که براساس ایده منصفانه بازی‌کردن بنا شده است؛ بدین معنا که بازیکنان به‌صورت عادلانه با رقیبان در سطحی یکسان بازی کنند. پیش‌تر اعلام شده بود کریستیانو رونالدو، بازیکن تیم منچستر یونایتد یکی از پنج سفیر بازی است.

بازیکنان دیگری نظیر الکساندر زینچنکو، بازیکن آرسنال، روملو لوکاکو، مهاجم اینتر، روبرتو فیرمینو، بازیکن لیورپول و کوین دی‌بروینه هافبک منچستر سیتی در تبلیغ این بازی کمک خواهند کرد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده