نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۸

حضور تری بوگارد در نسخه جدید بازی Fatal Fury

یاسویوکی اودا در گفت‌وگو با رسانه‌ی Twinfinite در نمایشگاه گیمزکام تأیید کرد که تری بوگارد در نسخه‌ی جدید بازی Fatal Fury حضور خواهد داشت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یاسویوکی اودا و جاشوا ودرفورد از شرکت SNK برخی از جزئیات کلیدی بازی اخیرا معرفی‌شده Fatal Fury را در جریان نمایشگاه گیمزکام با طرفدارها به اشتراک گذاشتند. این دو در گفت‌وگو با رسانه‌ی Twinfinite تأیید کردند که نسخه‌ی بعدی فیتال فیوری نه‌تنها چراغ سبز تولید دریافت کرد، بلکه کار روی آن نیز آغاز شده است. شرکت اس‌ان‌کی نیز این بازی را به‌عنوان «یک نسخه‌ی بسیار بزرگ» در نظر می‌گیرد.

درنتیجه تیم توسعه‌دهنده به این زودی‌ها جزئیات بیشتری از نسخه جدید Fatal Fury را به اشتراک نمی‌گذارد. یاسویوکی اودا اعلام کرد که به‌ محض بازگشت به SNK در سال ۲۰۱۴ به ایکیچی کاوازاکی، رئیس وقت شرکت گفت که «لطفا به من اجازه‌ی ساخت یک بازی Garou تازه را بدهید». نسخه‌ی بعدی فیتال فیوری در مقایسه با آثار اخیر شرکت اس‌ان‌کی تمرکز زیادی روی حالت تک‌نفره خواهد داشت؛ اگرچه این بازی شامل بخش مولتی‌پلیر نیز می‌شود.

یاسویوکی اودا درخصوص بازگشت بازیگران قبلی فیتال فیوری در نسخه‌ی بعدی مورد سؤال قرار گرفت، اما پاسخ سرراستی نداد. بااین‌حال یاسویوکی اودا تأیید کرد که تری بوگارد در بازی پیش‌رو حضور خواهد داشت. بازی بعدی Fatal Fury در جریان مسابقات EVO 2022 معرفی شد، اما تاریخ عرضه و پلتفرم‌های مقصد آن مشخص نیست.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده