نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۳

۱۰ برابر شدن بازیکنان همزمان Total War: Warhammer 3 با عرضه DLC

طبق آمار جدید، تعداد بازیکنان همزمان بازی Total War: Warhammer 3 پس از عرضه بسته الحاقی Immortal Empires رشد ۱۰ برابری داشته است.

اخیرا استودیوی بازی‌سازی کریتیو اسمبلی، بسته الحاقی Immortal Empires را برای بازی Total War: Warhammer 3 منتشر کرد که به نظر می‌رسد با استقبال خوبی از سوی طرفدارها همراه شده است. طبق آمار منتشرشده ازطریق SteamDB، انتشار این DLC جدید سبب رشد تعداد بازیکنان همزمان بازی اصلی تا ۱۰ برابر شده است.

در حال حاضر تعداد بازیکنان همزمان Total War: Warhammer 3 در حدود ۵۵ هزار نفر است؛ درحالی‌که بهترین آمار ثبت شده از تعداد این بازیکنان در یک روز به ۸۸ هزار و ۱۳۳ نفر رسیده است که رشدی ۱۰ برابری در تعداد بازیکنان فعال همزمان بازی نسبت به قبل از انتشار محتوای الحاقی Immortal Empires را نشان می‌دهد. بااین‌حال قبلا و در اوایل عرضه‌ی بازی اصلی، رکورد تعداد بازیکنان همزمان بازی Total War: Warhammer 3 روی عدد ۱۶۶ هزار ۷۵۴ ثبت شد. انتشار بسته الحاقی Immortal Empires نتوانست آن رکورد را بشکند.

تقابل فرقه های مختلف total war warhammer 3 با یکدیگر

دی‌ال‌سی Immortal Empires که به‌صورت تست بتا در دسترس قرار گرفته است، یک کمپین بزرگ و گسترده را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که نقشه‌های کمپین هر سه نسخه از سری Total War: Warhammer را به‌صورت یک دنیای پیوسته به هم متصل می‌کند. این محتوای الحاقی ۸۶ لجندری لرد، ۵۳۳ منطقه و ۲۸۷ فرقه قابل تجربه در آغاز کمپین را به همراه چهار مسیر سفر دریایی برای جابجایی راحت‌تر در طول نقشه به بازی Total War: Warhammer 3 اضافه می‌کند.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ شما می‌توانید نظرات و تجربیات خود درباره‌ی این بازی را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده