نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۲

نمایش محتویات بتل پس فصل دوم بازی بتلفیلد 2042 در تریلر تازه

استودیو دایس با پخش یک تریلر تازه به نمایش محتویاتی پرداخت که بتل پس فصل دوم بازی Battlefield 2042 در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد.

استودیو دایس اخیرا با پخش یک تریلر از فصل دوم بازی Battlefield 2042 تحت عنوان Master of Arms رونمایی کرد. این تریلر محتویات جدیدی را به نمایش درآورد که با فصل ۲ از راه می‌رسند؛ از نقشه و اسپیشالیست تازه گرفته تا سلاح‌ها و وسایل نقلیه. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو DICE تریلر دیگری را برای نمایش محتویات بتل پس به اشتراک گذاشته است تا بازیکن‌ها بدانند که باید انتظار چه مواردی را داشته باشند.

دانلود ویدیو از آپارات

بتل پس فصل دوم بتلفیلد ۲۰۴۲ بار دیگر دارای ۱۰۰ سطح از آیتم‌های رایگان و پولی خواهد بود. این بازی شوتر اول-شخص امکان آزادسازی آیتم‌های منحصربه‌فردی را ازطریق بتل پس برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند. تریلر تازه به نمایش محتواهای زیادی ازجمله یک نارنجک می‌پردازد. با اینکه چارلی کرافورد، اسپیشالیست فصل دوم و ابزار تخصصی Mounted Vulcan در تریلر گیم‌پلی قبلی به نمایش در آمده بود، اما این تریلر جزئیات بیشتری را در اختیار می‌گذارد.

به‌عنوان مثال، چارلی کرافورد یکی از آیتم‌های رایگان موجود در بتل پس فصل دوم بازی Battlefield 2042 خواهد بود که می‌توان آن را با رسیدن به سطح ۴ به‌دست آورد. وسیله‌ی نقلیه‌ی EBLC-Ram نیز در سطح ۱۶ در دسترس قرار می‌گیرد و برای کسب رایگان اسلحه‌ی کمری PF51 باید تا سطح ۲۲ بتل پس پیش رفت. تریلر تازه نشان می‌دهد که هر یک از ۱۰۰ سطح بتل پس شامل آیتم‌های جدیدی است که دشمنان را در حالت دفاعی نگه می‌دارد.

فصل دوم بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ از تاریخ ۳۰ اوت (۸ شهریور) آغاز خواهد شد. این فصل ویژگی جدیدی با نام Assignments (تکالیف) را معرفی می‌کند که می‌توان برای باز کردن قفل سلاح‌های Vault به‌سراغ تکمیل آن‌ها رفت. الکترونیک آرتز در این‌باره اظهار داشت: «Vault Weaponها سلاح‌هایی هستند که قبلا تنها در بخش Battlefield Portal در دسترس بودند، اما اکنون پس از آزادسازی در All-Out Warfare نیز قابل استفاده خواهند بود».

بازیکن‌ها می‌توانند با تکمیل تکالیف، آیتم‌های مرتبط با گیم‌پلی فصل‌های گذشته را نیز آزاد کنند که شاید بار اول برخی از آن‌ها را از دست داده باشند. این موارد شامل متخصص‌ها، سلاح‌ها، وسایل نقلیه و ابزارها می‌شود. استودیو دایس در نظر دارد تا یک سیستم کلاس‌بندی تازه را به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی فصل سوم به بازی Battlefield 2042 اضافه کند. اوایل هفته گذشته استودیو دایس نگاهی کوتاه به بازسازی برخی از نقشه‌های بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ داشت.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده