// دوشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۹

خرید استودیوهای بازی‌سازی موبایلی Savage توسط پلی استیشن

هرمن هالست، رئیس PS Studios اعلام کرد که سونی به توافق قطعی برای تصاحب استودیوهای بازی‌سازی Savage رسیده است تا مخاطب‌های پلی استیشن در جهان افزایش پیدا کنند.

استودیو بازی‌سازی Savage اکنون روی یک بازی موبایلی لایو سرویس اکشن AAA کار می‌کند که هنوز معرفی نشده است

شرکت Sony به‌صورت رسمی اعلام کرد که Savage Game Studios را به خانواده‌ی استودیوهای پلی استیشن اضافه می‌کند. هرمن هالست به‌عوان رئيس استودیوهای جهانی پلی استیشن، استودیوهای Savage را یک «تیم به‌شدت بااستعداد تشکیل‌شده از افراد خلاق» می‌داند؛ افرادی که «سال‌ها تجربه‌ی ساخت برخی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی» را دارند.

هالست می‌گوید اعضای این تیم که روی بازی‌هایی جذاب برای مخاطب‌ها در نقاط گوناگون دنیا کار کرده‌اند، چند سال قبل گرد هم آمدند تا «جسورانه سراغ ایده‌های جدید بروند». Savage Game Studios که با یک استودیو در شهر برلین کشور آلمان و یک استودیو در شهر هلسینکی کشور فنلاند کار می‌کند، به عقیده‌ی رئيس PS Studios سونی به شکل خستگی‌ناپذیر آرزوی نوآوری و گسترش دادن مخاطب‌های پلی استیشن را دارد؛ تا تعداد مخاطب‌های پلی استیشن در جهان بیشتر از هر زمان دیگر تا امروز شود.

هرمن هالست رئیس استودیوهای پلی استیشن

هالست مجددا تاکید کرد که گسترش فعالیت‌های سونی در پلتفرم‌های کامپیوتر و موبایل، «به هیچ عنوان علاقه‌ای که به ساخت بازی‌های داستانی تک‌نفره [کنسولی] داریم و تعهد ما به جامعه مخاطب‌های پلی استیشن را کاهش نمی‌دهد». وی توضیح داد که بخش بازی‌های موبایل PlayStation Studios شرکت سونی، مستقل از استودیوهای سازنده‌ی بازی‌های کنسولی فعالیت‌های خود را جلو می‌برد.

میکایل کتکاف، مدیرعامل Savage Game Studios از پیوستن به خانواده‌ی استودیوهای پلی استیشن ابراز خرسندی کرد. طی سال‌های آتی تیم او هم به ساخت مجموعه‌های جدید می‌پردازد و هم توانایی استفاده از سری بازی‌های پلی استیشن برای تولید آثار تازه برای پلتفرم موبایل را دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده