نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۷

احتمال گسترش همکاری امبریسر گروپ با مارول

طبق جدیدترین اطلاعات فاش‌شده، احتمالا امبریسر گروپ به‌دنبال گسترش مجوز و همکاری‌ها با مارول است.

شَرکت امبریسر گروپ به‌تازگی فرایند خرید استودیوهای کریستال داینامیکس، ایدوس مونترآل و اسکوئر انیکس مونترآل را با قراردادی ۳۰۰ میلیون دلاری تکمیل کرد که به واسطه‌ی آن مالکیت فرنچایزهایی به مانند Deus Ex ،Tomb Raider ،Thief و Legacy of Kain را نیز تصاحب کرده است.

علاوه‌بر این، شرکت امبریسر فهرستی از بازی‌های ساخته‌شده در سال‌های اخیر توسط استودیوهای نام‌برده را در اختیار گرفته است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بازی Marvel's Avengers و بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy اشاره کرد. پیش از این شرکت اسکوئر انیکس برای این دو بازی AAA مجوزهای مارول را کسب کرده‌ بود و حال به نظر می‌رسد امبریسر گروپ به‌دنبال گسترش بیشتر این همکاری است.

شخصیت های بازی marvels guardians of the galaxy

در همین راستا اخیرا کاربر Miller، افشاگر برجسته‌ی Avengers در حساب توییتر خود اعلام کرد که احتمالا امبریسر در میانه‌ی تلاش خود برای بستن یک قرارداد جدید با مارول است که مجوزها را تا فراتر از ابرقهرمانان Avengers گسترش دهد. همچنین این افشاگر بیان کرد که امبریسر بدون وقفه در حال کار روی پروژه‌های مرتبط با Avengers است. از آن سو به نظر می‌رسد که مارول به‌دنبال مشارکت با تعدادی از استودیوهای فعال در صنعت بازی است و علاوه‌بر توسعه‌دهندگانی که مارول همکاری خود را با آن‌ها رسما اعلام کرده، هنوز استودیوهایی هستند که به‌طور رسمی معرفی نشده‌اند.

به‌تازگی کریستال داینامیکس تایید کرد که قهرمان الحاقی بعدی بازی Marvel’s Avengers، باکی بارنز با نام مستعار Winter Soldier خواهد بود. این در حالی است که برخی افشاها به احتمال حضور شخصیت She-Hulk به بازی اشاره داشته‌اند. درهرصورت تیم سازنده‌ی Marvel’s Avengers قبلا اعلام کرد که قهرمانان بیشتری را برای این بازی در نظر گرفته است.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده