// دوشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۴

توضیحات سازنده Lies of P در مورد دلایل انتخاب جهان پینوکیو

چوی جی‌وون، کارگردان Lies of P درباره‌ی دلایل مختلف انتخاب پینوکیو به‌عنوان هسته‌ی روایی این بازی اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک صحبت می‌کند.

طی چند روز گذشته بحث درباره‌ی Lies of P دوباره داغ شده است. بازی استودیو Neowiz اثری سولزلایک در سبک اکشن نقش‌آفرینی است که با الهام از Bloodborne ساخته می‌شود. در جریان رویداد Gamescom 2022 شاهد انتشار تریلری سینمایی و چند ویدیوی دیگر از گیم‌پلی بازی بودیم. یکی از جنبه‌های Lies of P که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است، اقتباس آن از داستان پینوکیو است.

قطعا یک بازی اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک اقتباس‌شده از پینوکیو با المان‌های زیبایی‌شناسی گوتیک ترکیب عجیبی را پدید می‌آورد. طبق گفته‌ی این استودیوی کره‌ای دلایل خوبی برای انتخاب این مسیر وجود داشته است.

چوی جی‌وون، کارگردان بازی در مصاحبه با IGN سه دلیل را برای انتخاب پینوکیو به‌عنوان منبع اقتباس جدیدترین بازی استودیو Neowiz نام برد. اولین دلیل، همان‌طور که ممکن است حدس زده باشید، این است که پینوکیو هم‌اکنون طرفدارهای خود را دارد که ممکن است به این بازی جذب شوند. طبق ترجمه‌ی متنی GamesRadar از صبحت‌های جی‌وون می‌خوانیم:

«ما در ابتدا باید چیزی را پیدا می‌کردیم که شناخته‌شده باشد. این اولین بازی سولزلایک ما است و به همین دلیل می‌خواستیم قبل از همه چیز جامعه‌ی طرفدارهای خود را پیدا کنیم. پس ابتدا یک داستان را که همه به‌خوبی با آن آشنا هستند، پیدا کردیم و سپس پیچش‌های داستانی خود را وارد آن کردیم».

والپیپر بازی Lies of P

جی‌وون می‌گوید که داستان اصلی پینوکیو شامل مضامین بزرگ‌سالانه‌ای است که آن را به انتخاب مناسبی برای یک بازی سولزلایک تبدیل می‌کند. او توضیح می‌دهد: «مردم وقتی اسمی از پینوکیو بیاید به یاد دیزنی می‌افتند. اما دیزنی پینوکیو را مقداری بچه‌گانه کرده است. درحالی‌که داستان اصلی پینوکیو حال و هوایی تاریک و بزرگ‌سالانه دارد».

او به‌عنوان آخرین دلیل، از متنوع بودن چشمگیر محیط‌ها و مکان‌های داستان پینوکیو نام برد که به بازی‌ای که بر داستان خود استوار است کمک بسیاری می‌کند. جی‌وون در این‌باره گفت: «پینوکیو محیط‌های بسیار متنوعی دارد. پینوکیو ماجرای خود را در خانه‌ی ژپتو آغاز می‌کند، به اقیانوس می‌رود و سپس وارد یک نهنگ می‌شود. به همین دلیل است که پینوکیو را انتخاب بسیار جذابی برای بازی خود می‌دانیم».

بازی Lies of P در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران زومجی در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده