// دوشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۲

آمار بینندگان گیمزکام ۲۰۲۲ اعلام شد

افتتاحیه‌ی گیمزکام امسال، آماری قابل‌توجه را از خود به جا گذاشت.

روز گذشته بالاخره مراسم گیمزکام سال ۲۰۲۲ به کار خود پایان داد. در این رویداد بیش از ۲۶۵ هزار نفر حضور داشتند. مطابق اعلام رسمی وب سایت گیمزکام، بیش از هزار و صد نمایش از ۵۳ کشور مختلف در جریان این مراسم ارائه شده است. همچنین جف کیلی گزارش داد که شرکت‌کنندگان در گیمزکام ۲۰۲۲، از بیشتر از ۱۰۰ کشور دنیا خود را به آلمان رساندند تا در این رویداد حضور داشته باشند.

اما یکی از نکات جالب درباره‌ی گیمزکام امسال، آمار ۱۲ میلیون نفری بیننده‌های مراسم افتتاحیه‌ی این نمایشگاه است. همه‌ی محتواهای ویدیویی پخش‌شده در گیمزکام ۲۰۲۲ در مجموع بیشتر از ۱۳۰ میلیون بار تماشا شدند.

در جریان گیمزکام امسال علاوه‌بر رونمایی از تعداد زیادی بازی، اطلاعات بیشتری هم از آثار از پیش معرفی‌شده در اختیار گیمرها قرار گرفت. مواردی مثل اطلاعات جدیدی از جزئیات نسخه‌ی Digital Deluxe Edition بازی Hogwarts Legacy، تاریخ انتشار بازی Sonic Frontiers و همچنین احیای مجدد Dead Island 2 و اعلام تاریخ عرضه‌ی آن، تنها یک سری از اخبار مراسم گیمزکام امسال بودند.

تا زمانی‌که سونی به‌صورت رسمی، تاریخ رویداد بعدی پلی استیشن را مشخص نکند، بزرگ‌ترین مراسم پیش روی علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی The Game Awards خواهد بود که چیزی حدود ۳ ماه دیگر و در تاریخ ۱۷ آذر برگزار خواهد شد. البته مطابق برخی از گزارش‌ها احتمالا رویداد پلی استیشن در تاریخ ۱۷ شهریور برگزار می‌شود. بااین‌حال هنوز نمی‌توان این تاریخ را تا زمان اعلام رسمی سونی، قطعی دانست.

در پایان بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گیمزکام ۲۰۲۳ در بازه‌ی ۱ تا ۵ شهریور سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. مطابق رسم هر سال، افتتاحیه‌ی گیمزکام سال بعد هم یک شب قبل از مراسم اصلی جریان پیدا می‌کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده