نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۸

عرضه رایگان بازی Shadow of the Tomb Raider در اپیک گیمز استور

هفته‌ی آینده کاربران فروشگاه اپیک گیمز می‌توانند به‌صورت رایگان به تجربه‌ی بازی Shadow of the Tomb Raider بپردازند.

اگر در فکر خریداری بازی Shadow of the Tomb Raider هستید، باید دست نگه دارید؛ زیرا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی اکشن ماجراجویی هفته‌ی آینده به‌صورت رایگان در دسترس کاربران فروشگاه اپیک گیمز قرار می‌گیرد. آخرین نسخه از سه‌گانه ریبوت سری بازی Tomb Raider در بازه‌ی زمانی ۱ تا ۸ سپتامبر (۱۰ تا ۱۷ شهریور) به‌شکل رایگان از اپیک گیمز استور قابل دریافت و تجربه است.

بازی Shadow of the Tomb Raider تنها اثری نیست که هفته‌ی آینده به‌صورت رایگان در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد. بازی Submerged: Hidden Depths نیز در همین بازه‌ی زمانی قابل دریافت خواهد بود. بازیکن‌ها در این بازی به کاوش در شهری غرق‌شده با دهکده‌های متروکه‌ی دارای «موجوداتی مرموز» می‌پردازند. در این بازی خبری از مبارزه نخواهد بود و این محصول خود را به‌عنوان یک ماجراجویی سوم-شخص آرامش‌بخش معرفی می‌کند.

بازیکن‌های Knockout City می‌توانند بسته‌ی الحاقی Armazillo را به رایگان دریافت کنند که شامل یک پوشش به شکل کایجو است و ظاهری شبیه به یک آرمادیلو به کاراکترها می‌دهد. این بسته درست در زمان راه‌یابی لاک‌پشت‌های نینجا به بازی در فصل ۷ از راه می‌رسد. گیمرها می‌توانند تا ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) این بسته را دریافت کنند.

بازی Shadow of the Tomb Raider پس از انتشار در سال ۲۰۱۸ با بازخوردهای نسبتا خوبی مواجه شد. درحال‌حاضر تولید دنباله مستقیم این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در حقیقت ما می‌دانیم که استودیو Crystal Dynamics مشغول ساخت بازی Tomb Raider جدید با آنریل انجین 5 است، اما اطلاعات دقیقی درباره‌ی جزئیات داستانی آن منتشر نشده است.

مدتی قبل شرکت Embracer Group استودیو Eidos-Montreal، امتیاز مجموعه بازی‌های Tomb Raider و خود کریستال داینامیکس را خریداری کرد. امبریسر گروپ تمایل زیادی به توسعه‌ی بازسازی، ریمستر و اسپین‌آف آثار مختلفی دارد که مالک آن‌ها است؛ بنابراین باید دید که در آینده چه پیش می‌آید.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده