// یکشنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۳

اولین واکنش والیشن به مشکلات بازی Saints Row

استودیو والیشن خبر از رفع مشکلات فنی بازی Saints Row در آینده‌ای نزدیک داد.

والیشن، در اولین واکنش به مشکلات موجود در زمان عرضه‌ی Saints Row اعلام کرد که از مشکلات موجود در بازی خبر دارند و در حال حاضر روی رفع آن‌ها کار می‌کنند.

چند روز قبل، جدیدترین بازی از مجموعه‌ی Saints Row بعد از نزدیک به یک دهه منتشر شد. مشکلات بازی در زمان عرضه، باعث شد تا Saints Row با بازخوردهای منفی از سوی علاقه‌مندان و منتقدین مواجه شود. این بازی در سایت متاکریتیک، امتیاز ۶۳ از سوی منتقدین و امتیاز ۳۰ را از سوی طرفداران دریافت کرد. یکی از بیشترین موارد مورد توجه، باگ‌های بدون پایان بازی است. در دیگر گزارش‌ها از سوی گیمرها، وجود مشکلاتی همچون خطاها، پاک شدن روند بازی کاربر، مشکلات بصری و موارد دیگر بیان شده است.

روز گذشته، حساب رسمی بازی Saints Row در توییتر، وجود مشکلاتی همچون باگ و گلیچ در بازی را تایید کرد. در ادامه آن‌ها از رفع این مشکلات با ارائه‌ی یک به‌روزرسانی در طی چند روز آینده خبر دادند. استودیو والیشن در بیانیه‌ای گفت:

از حمایت شما در زمان عرضه‌ی Saints Row سپاسگزاریم. تمامی نظرات و بازخوردهای شما را مطالعه کردیم. ما از مشکلاتی که برخی از گیمرها در بازی تجربه کردند مطلع هستیم. علاوه‌بر این یک سری پیشنهاد هم برای محتوای جدید در آینده دریافت کردیم. ما در حال کار روی یک سری از به‌روزرسانی‌ها برای تمامی پلتفرم‌ها هستیم. این به‌روزرسانی‌ها در طی روزها و هفته‌های آینده منتشر خواهند شد.

اولین آپدیت در طی چند روز آینده عرضه خواهد شد و مواردی همچون مشکلات دوربین، باگ‌های انیمیشن‌ها و مشکلات زمان عرضه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر بازی را برطرف خواهد کرد. در حال حاضر یک به‌روزرسانی هم برای نسخه‌ی اپیک گیمز عرضه شده است. از صبر شما در مدتی که در حال انجام این کار [رفع مشکلات بازی] هستیم، سپاسگزاریم.

در بیانیه‌ی والیشن، خبری از بسیاری از مشکلات گزارش شده از سوی گیمرها نیست. بااین‌حال، حداقل می‌توان مطمئن شد که تیم سازنده از یک سری مشکلات بزرگ بازی مطلع است و در همین حین، در حال کار روی درست کردن آن‌ها هستند.


منبع The Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده