نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۸

مارک زاکربرگ: هدست واقعیت مجازی جدید متا در ماه اکتبر عرضه خواهد شد

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا در پادکست The Joe Rogan Experience اعلام کرد که هدست واقعیت مجازی بعدی این شرکت در ماه اکتبر از راه می‌رسد.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا اعلام کرد که هدست واقعیت مجازی بعدی این شرکت برای عرضه در ماه اکتبر برنامه‌ریزی شده است. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که زاکربرگ در جریان گفت‌وگو با جو روگان، کمدین آمریکایی در پادکست The Joe Rogan Experience از عرضه هدست VR تازه تا دو ماه دیگر خبر داده است.

با اینکه هنوز ویژگی‌های هدست واقعیت مجازی بعدی متا ناشناخته است، اما ظاهرا سخت‌افزار تازه تا حدودی روی ویژگی‌های اجتماعی نظیر توانایی ردیابی حالات چهره و شبیه‌سازی تماس چشمی با کاربران تمرکز دارد. درحال‌حاضر معلوم نیست که آیا هدست تازه نسخه‌ی بعدی Meta Quest 2 است یا با محصول متفاوتی سروکار داریم.

خبر عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی بعدی متا به‌دنبال افزایش قیمت متا کوئست ۲ مخابره شده است که فعلا به‌عنوان محبوب‌ترین هدست VR موجود در بازار شناخته می‌شود. متا اخیرا قیمت این هدست را ۱۰۰ دلار افزایش داد. بنابر اعلام این شرکت، افزایش قیمت هدست Quest 2 ناشی از تمایل متا به سرمایه‌گذاری در زمینه‌ی واقعیت مجازی است.

متا در بیانیه‌ی جدیدی اظهار داشت: «با تغییر قیمت کوئست ۲ می‌توانیم به افزایش سرمایه‌گذاری روی تحقیقات نوآورانه و توسعه‌ی محصول جدید ادامه دهیم که صنعت واقعیت مجازی را به‌سوی موفقیت‌های بیشتری سوق می‌دهد».


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده