// جمعه, ۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۸

مشخص شدن ورزشکاران کاور NHL 23 تا اعلام جزئیات گیم‌ پلی جدید بازی

شرکت EA Sports از ورزشکاران حاضر در کاور بازی NHL 23 رونمایی کرده و همزمان اطلاعات جدیدی از گیم‌پلی بازی را هم در اختیار طرفداران گذاشت.

بنابر اعلام رسمی EA Sports، قرار است دو ورزشکار در کاور بازی NHL 23 حاضر باشند. یکی از این ورزشکاران ترور زِگراس از تیم Anaheim Ducks و دیگری سارا نِرس از تیم ملی کانادا است. سارا نرس که به خاطر عملکرد فوق‌العاده در المپیک زمستانی پکن ۲۰۲۲ و کمک به قهرمانی تیم ملی کانادا مورد تحسین قرار گرفته است؛ اولین بازیکن زن هاکی است که در کاور یک بازی NHL قرار می‌گیرد.

در بخش Hockey Ultimate Team قرار است شاهد اضافه شدن ورزشکاران زن درکنار ورزشکاران مرد باشیم و اعضای تیم ملی زنان IIHF در این بخش قابل استخدام هستند تا درکنار مردان قابل بازی باشند. همچنین این بازی از مچ‎‌میکینگ بین پلتفرمی (کراس‌پلتفرم) در بخش چندنفره پشتیبانی خواهد کرد. این قابلیت از زمان عرضه منتشر نخواهد شد؛ بلکه برای عرضه به‌صورت یک آپدیت در ماه نوامبر برنامه‌ریزی شده است. همچنین مچ‎‌میکینگ بین بازیکنان ایکس باکس و پلی استیشن برقرار نخواهد بود.

بازیکنانی که ابتدا نسخه پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان این بازی را خریداری کنند، می‌توانند پیشروی خود را به کنسول‌های نسل بعدی مناسب منتقل کنند. هرچند این قضیه چند شرط دارد: بازیکنان تنها می‌توانند ۲۰ بازیکن و یک مربی را در ترکیب کنونی خود حفظ کرده و به نسل بعد منتقل کنند، محتوای نسل قبل بعد از این انتقال غیرقابل‌معامله شده و سکه‌ها و بازیکنان باقی‌مانده در مجموعه بازیکن در نسل جدید به‌صورت پک‌های قابل‌معامله با ارزش یکسان تغییر پیدا خواهند کرد.

در مورد گیم‌پلی، حرکات پاک (توپ هاکی) شامل انیمیشن‌های جدیدی مثل حرکات از سر ناچاری در سیستم Last Chance Puck Movement است که باعث تنوع در انیمیشن‌های بازیکن می‌شود. این حرکات می‌تواند شامل سه دسته شود: اقدامات هنگام عدم‌تعادل، حرکات Loose Puck و هوش‌مصنوعی پیشرفته‌تر دروازه‌بان.

بازی NHL 23 قرار است ۲۲ مهر (۱۴ اکتبر) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده