// جمعه, ۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۸

شایعه: آمازون آماده خرید شرکت EA است [بروزرسانی: تکذیب شد]

منابع GLHF ادعا کرده بودند که Amazon امروز پیشنهاد رسمی برای خرید الکترونیک آرتز را به این شرکت می‌دهد. اما رسانه CNBC، گزارش مورد بحث را نادرست به شمار آورد.

به‌روزرسانی ساعت ۱۶:۳۸ تاریخ ۴ شهریور: رسانه بلومبرگ به نقل از منابع رسانه CNBC گفت که شرکت آمازون پیشنهادی برای خرید به شرکت EA نخواهد داد.

مدتی قبل گزارشی منتشر شد که می‌گفت شرکت EA طی ماه‌ها صحبت‌هایی با شرکت Comcast (صاحب یونیورسال)، دیزنی، شرکت Amazon و اپل داشته است تا امکان خریداری شدن توسط آن‌ها را بررسی کند. حالا بخش FTW سایت USA Today براساس اطلاعات منابع GLHF ادعا می‌کند که آمازون بالاخره پیشنهاد خود برای خرید شرکت EA را ارائه کرده است.

مطابق گزارش مورد بحث ممکن است امروز شرکت Amazon این خبر را اعلام کند. آمازون که با پلتفرم ابری Luna و کار روی چند بازی به شکل قابل‌توجه وارد صنعت ویدیوگیم شد، مطابق نظر تحلیل‌گرها روی کاغذ می‌تواند در بلندمدت سود زیادی از خرید شرکت الکترونیک آرتز ببرد. زیرا هم صاحب تعداد قابل توجهی از بازی‌های پرفروش می‌شود و هم می‌تواند به شکل جدی و مفصل به ساخت و پخش آثار اقتباسی از روی مس افکت، دراگون ایج، دد اسپیس و بازی‌های دیگر EA بپردازد؛ تا شبکه آنلاین آمازون پرایم ویدیو نیز از این خرید سود ببرد.

در هر حالت هنوز هیچ‌چیز رسمی نشده است و باید دید که آیا واقعا شرکت Amazon و شرکت EA، ناشر فیفا و نید فور اسپید همین امروز گزارش را تایید می‌کنند یا نه.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده