نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۱

وجود مرحله انحصاری در نسخه پلی استیشن بازی Hogwarts Legacy

بازیکن‌های نسخه پلی استیشن هاگوارتز لگسی به ماموریتی انحصاری در این بازی جدید دسترسی خواهند داشت.

در چند روز گذشته بازی Hogwarts Legacy پس از ماه‌ها سکوت خبری دوباره بر سر زبان‌ها افتاد و بخش‌های بیشتری از این اثر اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز که استودیو آوالانچ سافتور روی آن کار می‌کند، به نمایش گذاشته شد. اخیرا امکان پیش‌خرید نسخه‌های مختلف بازی فراهم شد و جزئیات جالبی از این محصول را در اختیار بازیکن‌ها قرار داد.

صفحه‌ی بازی Hogwarts Legacy در فروشگاه پلی استیشن به وجود یک مأموریت انحصاری اشاره کرده است که تنها در دسترس کاربران پلی استیشن قرار می‌گیرد. ماهیت دقیق این مأموریت و جزئیاتی نظیر مدت زمان مورد نیاز برای تکمیل آن مشخص نیست و شرکت WB Games در این‌باره سکوت اختیار کرده است.

بااین‌حال چندلر وود، مدیر بازاریابی استودیو Avalanche Software اخیرا با انتشار یک توئیت تازه توضیح داد که این مأموریت انحصاری در اختیار همه‌ی خریداران نسخه‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 بازی Hogwarts Legacy قرار می‌گیرد و هیچ ارتباطی با پیش خرید آن ندارد. او در این‌باره گفت: «این مأموریت به پیش‌خرید بازی ارتباطی ندارد. با پیش‌خرید نسخه‌ی پلی استیشن می‌توان دستور تهیه‌ی معجون Felix Felicis را دریافت کرد».

بازی Hogwarts Legacy یکی از بزرگ‌ترین نمایش‌های خود را در برنامه State of Play‌ شرکت سونی داشت. پس ظاهرا برای تبلیغ و عرضه‌ی هاگوارتز لگسی، پلی استیشن و شرکت برادران وارنر ارتباطی قابل‌توجه با یکدیگر داشته‌اند. در هر حالت این بازی که ما را به مدرسه علوم و فنون جادویی هاگوارتز می‌برد، در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن ۱۴۰۱) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد. سپس بازی در زمان نامعلوم دیگری به کنسول نینتندو سوییچ نیز راه خواهد یافت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده