نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۳

رونمایی دایس از فصل دوم بازی بتلفیلد ۲۰۴۲

استودیو دایس با پخش یک تریلر تازه اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر آغاز فصل دوم بازی Battlefield 2042 باشند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو DICE از فصل دوم بازی Battlefield 2042 تحت عنوان Master of Arms رونمایی کرده است. این فصل از تاریخ ۳۰ اوت (۸ شهریور) آغاز می‌شود و یک نقشه با تمرکز روی نبرد سربازان پیاده، اسپیشالیست، سلاح‌ها، وسایل نقلیه و ویژگی‌های جدید را به‌همراه می‌آورد. دایس تریلر گیم‌پلی جدیدی از فصل ۲ بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ را نیز پخش کرده است که شما می‌توانید در ادامه به تماشای آن بپردازید.

دانلود از آپارات

نقشه‌ی تازه بازی Battlefield 2042 با نام Stranded در پاناما واقع شده است و یک دریاچه‌ی بدون آب در محیط بیابانی دارد. در این نقشه بازیکن‌ها در اطراف و درون یک کشتی کانتینری به گِل نشسته به مبارزه می‌پردازند که یک مرکز معامله‌ی غیرقانونی اسلحه را در خود جای داده است. متخصص فصل دوم، چارلی کرافورد نام دارد که از یک مینی‌گان بدون حرکت متصل به خودرو نظامی استفاده می‌کند؛ سلاحی که در میدان جنگ توسط هر کسی قابل کنترل است.

از دیگر سلاح‌های فصل دوم بتلفیلد ۲۰۴۲ می‌توان به کارابین AM40 ،Avancys LMG و اسلحه‌ی کمری PF51 اشاره کرد. ابزار تازه این فصل نیز یک نارنجک بیهوشی است که بازیکن‌ها می‌توانند از آن در مبارزات بهره ببرند. گیمرها قادر خواهند بود تا از دو وسیله‌ی نقلیه‌ی Polaris RZR و EBLC-RAM برای کاوش در نقشه‌ی جدید Stranded استفاده کنند که مورد دوم به‌لطف قابلیت AMP خود از شما دربرابر آسیب‌های وارده محافظت خواهد کرد.

در فصل دوم ویژگی تازه «تکالیف» یا Assignments معرفی می‌شود که می‌توان برای باز کردن قفل سلاح‌های Vault به‌سراغ تکمیل آن‌ها رفت. شرکت الکترونیک آرتز گفت: «Vault Weaponها سلاح‌هایی هستند که قبلا تنها در بخش Battlefield Portal در دسترس بودند، اما اکنون پس از آزادسازی در All-Out Warfare نیز قابل استفاده خواهند بود. در ابتدا دو سلاح M60E4 و M16A3 قابل آزادسازی است و به‌مرور سلاح‌های بیشتری در دسترس قرار می‌گیرد».

سلاح جدید فصل دوم بازی Battlefield 2042

شرکت EA گفت: «می‌توان با تکمیل تکالیف، آیتم‌های مرتبط با گیم‌پلی فصل‌های گذشته را نیز آزاد کرد که شاید بار اول برخی از آن‌ها را از دست داده باشید. این موارد شامل متخصص‌ها، سلاح‌ها، وسایل نقلیه و ابزارها می‌شود». اوایل این هفته استودیو دایس نگاهی کوتاه به بازسازی برخی از نقشه‌های بازی Battlefield 2042 داشت. طرفدارها پس از عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی‌شده نقشه‌ی Kaleidoscope در اوایل ماه جاری باید منتظر معرفی نسخه‌های به‌روزشده‌ی دو نقشه‌ی Renewal و Orbital به‌عنوان بخشی از محتوای فصل دوم به ترتیب در ماه‌های سپتامبر و اکتبر باشند.

استودیو دایس در نظر دارد تا یک سیستم کلاس‌بندی تازه را به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی فصل سوم به بازی Battlefield 2042 اضافه کند. الکسیا کریستوفی، تهیه‌کننده‌ی بازی در این‌باره اظهار داشت: «ورود سیستم Specialists به بازی نتیجه‌ی متضادی داشته است. ما انتقادهای شما را شنیدیم؛ بنابراین در فصل سوم می‌خواهیم Specialists را به سیستم کلاسیک و آشنای کلاس‌بندی سری بتلفیلد تبدیل کنیم. این سیستم دارای ویژگی‌هایی است که برای تمام Specialistها در یک کلاس مشخص در دسترس خواهند بود. تجهیزات گسترده و آیتم‌های جنگی پرتاب‌شدنی بین کلاس‌ها تقسیم می‌شوند تا متناسب با نقش‌شان باشند».


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده