نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۲

باس فایت هارلی کوئین در تریلر تازه بازی Gotham Knights

در جدیدترین تریلر منتشرشده از گیم‌پلی بازی Gotham Knights، رویارویی با هارلی کوئین را تماشا می‌کنیم.

بازی Gotham Knights ممکن است در روایت داستانش چند کاراکتر اصلی گاتهام به مانند بتمن یا جوکر را به‌صورت مستقیم نداشته باشد، اما بسیاری دیگر از شخصیت‌های مشهور این سری در این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان باز حضور دارند. این موضوع به‌خصوص در مورد حضور شخصیت‌های شرور دنیای گاتهام به مانند مستر فریز و محفل جغدها صدق می‌کند. حال به‌تازگی استودیوی مونترآل برادران وارنر در تریلری جدید به معرفی شخصیت شرور و محبوب هارلی کوئین برای بازی Gotham Knights پرداخته است.

در یک ویدیوی گیم‌پلی جدید از Gotham Knights که توسط IGN پخش شده است، مبارزه با باس فایت هارلی کوئین نشان داده می‌شود. با تفسیری که توسط جف الینور، کارگردان بازی Gotham Knights ارائه شده است، این ویدئو جزئیات مختصری را در مورد پس‌زمینه‌ی داستانی این مبارزه ارائه می‌کند تا ببینیم چگونه نایت‌وینگ در مقابل هارلی کوئین قرار می‌گیرد. هارلی با یک پتک قدرتمند در این مبارزه حضور دارد که درنهایت قدرت الکتریسیته آن نیز نشان داده می‌شود. در برخی مواقع دسته‌ای از آدمک‌های وی به سمت نایت‌وینگ هجوم می‌برند.

دانلود ویدئو از آپارات

مراحل توسعه‌ی اصلی بازی Gotham Knights اخیرا به اتمام رسید و قرار است در تاریخ ۲۹ مهر (۲۱ اکتبر) امسال روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی Gotham Knights را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده