// پنجشنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۴

انتشار دمو بازی Soulstice برای پی‌ سی

با انتشار تریلری جدید از بازی Soulstice، عرضه دموی نسخه پی سی این بازی در فروشگاه استیم تایید شد.

بازی Soulstice، ساخته استودیو Reply Game است که در سبک هک اند اسلش است و قرار است ۲۹ شهریور (۲۰ سپتامبر) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس اس، پلی استیشن 5 و پی سی عرضه شود. حال تریلری جدید از این بازی منتشر شده است که یکی از دشمنان چالش‌برانگیز موجود در این اثر را به تصویر می‌کشد و در انتهای آن عرضه دمو بازی Soulstice روی  پی‌سی ازطریق فروشگاه استیم اعلام شده است که بازیکنان می‌توانند تجربه کوتاهی از این بازی را داشته باشند.

دانلود از آپارات

وقایع بازی در مکانی به نام ایلدِن رخ می‌دهد که پس از ایجاد شکافی در Veil با ویرانی مطلق رو‌به‌رو شده است. در نتیجه شبح‌ها توانسته‌اند به این مکان بیایند، در بدن‌های موجودات زنده تصرف کنند و هیولاهایی خلق کنند. حال وظیفه کایمراها (ترکیبی از حیوان و انسان) از نظام شمشیر خاکستری (Order of the Ashen Blade) است تا آن‌ها را متوقف کنند.

شما در نقش برایار و لوت قرار می‌گیرید که برایار قدرت فیزیکی خارق‌العاده‌ای دارد و لوت سایه‌ای با قابلیت‌های عرفانی است. اما با پیش‌روی بازیکنان در شهر، آن‌ها متوجه می‌شوند وقایع آنگونه که به نظر می‌رسند، نیست. در مبارزه با این دشمنان شما قابلیت‌های جدیدی یاد می‌گیرید، اسلحه‌های جدیدی به‌دست می‌آورید و این تمامی مواردی نیست که قابل کشف است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده