نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۰

مشخص شدن زمان برگزاری رویداد گیمزکام 2023

درحالی که رویداد Gamescom 2022 همچنان در جریان است، برنامه‌ زمانبندی این مراسم در سال ۲۰۲۳ از همین حالا مشخص شده است.

جف کیلی، مجری و برگزارکننده رویداد Opening Night Live گیمزکام ۲۰۲۲ تصویری را در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشته که بنر تبلیغاتی رویداد گیمزکام ۲۰۲۳ را نشان می‌دهد که روی آن با عبارت «به‌زودی میبینیمتون» و اشاره به تاریخ ۲۳ تا ۲۷ اوت ۲۰۲۳ (۱ تا ۵ شهریور ۱۴۰۱) دیده می‌شود. بنابراین رویداد افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۳ یا همان Opening Night Live نیز در روز ۲۲ اوت (۳۱ مرداد ۱۴۰۲) برگزار خواهد شد. این برنامه که معمولاً حدود دو ساعت طول می‌کشد، تریلرها و ویدیوهای مختلفی از بازی‌های جدید را به نمایش می‌گذارد.

در رویداد امسال Opening Night Live اتفاقات مختلفی از جمله رونمایی مجدد از بازی Dead Island 2 و معرفی نسخه ارتقاء یافته کنترلر دوال سنس سونی تحت عنوان DualSense Edge را داشتیم که درکنار آن شاهد اعلام تاریخ عرضه جدید بازی Gotham Knights و نمایش گیم‌پلی بازی Lies of P که اقتباسی متفاوت از پینوکیو با حال و هوای بازی‌های سولزبورن است، نیز بودیم.

زمان برگزاری Gamescom 2023

علاوه‌بر این، طرفداران می‌توانند در رویداد حضوری Gamescom به تعدادی از بازی‌هایی که هنوز عرضه نشدند هم دسترسی داشته باشند. تاکنون گیم‌پلی بازی High on Life، اثری از سازندگان Rick and Morty و بازی The Callisto Protocol، اثر جدید خالق Dead Space را داشتیم که درکنار بازی نقش آفرینی Forspoken از اسکوئر انیکس به مخاطبان ارائه شد.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده