// پنجشنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۷

پلی استیشن وی آر 2 برای اولین بار در دسترس عموم قرار می‌گیرد

سونی اعلام کرد که PlayStation VR 2 قرار است برای اولین‌بار در نمایشگاه توکیورگیم‌شو ۲۰۲۲ قابل بازی باشد.

مراسم توکیو گیم‌ شو ۲۰۲۲ قرار است از ۲۴ تا ۲۷ شهریور (۱۵ تا ۱۸ سپتامبر) برگزار شود و حال تایید شده است هدست PS VR2، هدست واقعیت‌ مجازی جدید سونی برای اولین‌بار در جریان این نمایشگاه در دسترس عموم قرار بگیرد و این PlayStation VR 2 در این نمایشگاه قابل بازی خواهد بود و با استفاده از این هدست می‌توانید دموی Resident Evil Village را تجربه کنید. این دمو قرار است تجربه چرخیدن در قلعه دیمیترسکو بازی رزیدنت ایول 8 را به بازیکنان ارائه کند.

با تجربه بازی در نمایشگاه، به‌عنوان هدیه به بازیکنان پوشه‌های پلاستیکی با طرح Resident Evil Village و ریمیک Resident Evil 4 اهدا خواهد شد. سونی در توییتی اعلام کرده است: «این اولین فرصت برای بازیکنان پلی استیشن است تا PlayStation VR 2 را تجربه کنند. لطفا به غرفه کپکام در Tokyo Game Show مراجعه کنید.»

بانو دیمیترسکو از Resident Evil Village با چنگال‌هایش

باید منتظر ماند و دید آیا آثار واقعیت‌مجازی دیگری هم در این نمایشگاه قابل بازی خواهند بود یا خیر؛ به‌عنوان مثال Horizon Call of the Mountain می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد. سونی پیش‌تر اعلام کرده بود هدست پلی استیشن وی آر 2 در اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد و افرادی که تجربه کار با این هدست در دست ساخت را داشته‌اند، آن را جهش به نسبت بزرگی در مقایسه با هدست قبلی می‌دانند.

لازم به ذکر است در غرفه کپکام در نمایشگاه TGS شاهد حضور دمویی از Street Fighter 6 هم خواهیم بود و کاراکترهایی نظیر ریو، چان‌لی، جیمی، لوک، گایل، کیمبرلی و جوری در حالت تک‌نفره و رودررو با یک بازیکن دیگر قابل بازی هستند.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده