نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۷

پخش تریلر بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی Miasma Chronicles

استودیو The Bearded Ladies، سازنده‌ی بازی Mutant Year Zero یک تریلر تازه از بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی Miasma Chronicles را پخش کرد.

استودیو مستقل The Bearded Ladies با تولید بازی نوبتی تاکتیکی Mutant Year Zero توجه افراد زیادی را جلب کرد و بی‌تردید به‌دنبال انجام همین کار با بازی نقش‌آفرینی استراتژی Miasma Chronicles است. این بازی از زمان معرفی در اوایل سال جاری بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت ۵۰۵ گیمز به‌عنوان ناشر بازی جزئیات و تریلر جدیدی از آن را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است.

بازی Miasma Chronicles در آمریکایی پسا-آخرالزمانی تحت عنوان New America جریان دارد که توسط نیرویی مرموز و بی‌رحم با نام میاسما تسخیر و ویران شده است. داستان این بازی روی قهرمانی با نام الویس، دیگز (یک دستیار رباتی)، جید (تیراندازی ماهر) و میسون تمرکز دارد. این تریلر هر ۴ عضو این گروه اراذل را نشان می‌دهد که باید برای مقابله با تهدید میاسما به سرتاسر آمریکای بی‌آب‌وعلف سفر کنند. تریلر تازه نگاهی اجمالی به مبارزات نیز دارد و چهار کاراکتر بازی را در عمل نشان می‌دهد. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه‌ی مطلب تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Miasma Chronicles در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده