// چهار شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۳

قصد سونی برای بهبود رابط کاربری بخش تورنمنت‌ها روی پلی‌استیشن 5

سونی قرار است به‌زودی رابط کاربری بخش Tournaments را به پلی استیشن 5 اضافه کند و بتای عمومی آن به‌زودی در برخی کشورها منتشر خواهد شد.

با اینکه بسیاری از بخش eSports شرکت سونی غافل هستند، اما این شرکت تورنمت‌های پلی استیشن بسیاری برگزار می‌کند که در کانال یوتیوب رسمی خود قابل پیگیری است. این شرکت به‌تازگی EVO را هم خریداری کرده بود و در ماه میلادی جاری این مسابقات آن به شکل حضوری برگزار شد.

طبیعی است که این شرکت قصد داشته باشد تا عملکرد کنسول پلی استیشن 5 را بهتر کند؛ به همین منظور به‌تازگی قرار است در هفته‌های پیش‌رو یک بتای عمومی در برخی کشورها عرضه شود شود که قابلیت‌های جدیدی به این کنسول اضافه کند. از جمله این قابلیت‌ها اضافه شدن رابط کاربری Tournaments است که به کاربران اجازه می‌دهد در میانه بازی در مراسم‌‌ها ثبت‌نام کنند، به رقابت بپردازند و جایزه برنده شوند که همگی ازطریق محیط خود کنسول قابل دسترسی است.

این بخش به Control Center پلی استیشن 5 اضافه خواهد شد و به کاربران اجازه خواهد داد به‌سادگی و با فشردن دکمه پلی استیشن روی دسته خود، به آن دسترسی داشته باشند. قرار است تعداد مسابقات زیاد شود؛ اما در عوض تعداد بازیکنان هر رقابت کمتر شود. این تغییر بدین معنا است که مدت زمان هر تورنمت کاهش پیدا کرده؛ اما فرصت شرکت در مسابقات متعدد بیشتر خواهد شد.

می‌توانید ازطریق رابط کاربری جدول مسابقات را تماشا کنید و قرار است گزارش همزمان در حین اجرای مسابقات صورت پذیرد. هر مسابقه جایزه‌ای خواهد داشت؛ حتی برخی مسابقات تنها برای شرکت هم جایزه در نظر خواهند گرفت تا بازیکنان با هر سطحی را به شرکت در آن تشویق کنند. سونی می‌گوید «هدف ما آوردن مسابقات یکپارچه درون کنسولی است که شامل آثار قابل‌بازی متعددی خواهد بود و روش شرکت و رقابت با دیگران برای کسب جایزه‌های جذاب، آسان‌تر است.»


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده