نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۸

رونمایی از نسخه کالکتور بازی Hogwarts Legacy

ویدیوی جدید بازی Hogwarts Legacy به نمایش محتویات نسخه کالکتور ادیشن بازی می‌پردازد.

پس از نمایش جدید بازی Hogwarts Legacy در مراسم افتتاحیه‌ی گیمزکام ۲۰۲۲، حالا ویدیوی جعبه‌گشایی نسخه Collector’s Edition این بازی روی صفحه‌ی یوتیوب برادران وارنر قرار گرفته است که آيتم‌های موجود در این نسخه از بازی را نشان می‌دهد. براساس اطلاعات منتشر شده، بازیکنان با خرید این نسخه گران‌قیمت از بازی، به نسخه دیلاکس Hogwarts Legacy به همراه استیل بوک، باندل اسکین Dark Arts Pack، یک چوب جادو با اندازه‌ی واقعی که در هوا معلق می‌ماند و کتاب نگه‌دارنده‌ی این چوب جادو دسترسی خواهند داشت.

همچنین خریداران این نسخه از بازی می‌توانند در حدود ۷۲ ساعت یا سه روز زودتر از موعد انتشار بازی در ماه فوریه، ماجراجویی خود در دنیای جادویی هاگوارتز را آغاز کنند و در هنگام شروع بازی، شنل Kelpie و کلاه Dark Arts Garrison را دریافت کنند. در ویدیوی منتشر شده، چندلر وودU مدیر جامعه هواداری بازی از استودیوی اولانچ سافت‌ور به جعبه‌گشایی این نسخه از بازی می‌پردازد.

هنوز قیمت نسخه کالکتور بازی برای ایالات متحده اعلام نشده است، اما ظاهرا در منطقه‌ی بریتانیا این نسخه از بازی با قیمت ۳۰۰ پوند انگلستان به‌فروش خواهد رفت. شما‌ می‌توانید ویدیوی جعبه‌گشایی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

شرکت برادران وارنر همچنین تایید کرد هواداران می‌توانند از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه‌ی فردا ۲۵ اوت به‌وقت تهران (۳ شهریور)، به پیش‌خرید این بازی در فروشگاه‌های دیجیتالی پلی استیشن، مایکروسافت و استیم اقدام کنند. خریداران نسخه دیلاکس و دیجیتال دیلاکس بازی نیز مواردی مثل موجودات پرنده‌ی Thestral و Onyx Hippogriff، بندل تزئیناتی Dark Arts و ۷۲ ساعت دسترسی زدتر به بازی را دریافت خواهند کرد. همچنین باندل دیجیتال دیلاکس بازی شامل نسخه Cross-Gen بازی نیز می‌شود و با خریداری آن می‌توانید دو نسخه از بازی روی کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی خود را دریافت کنید.

بازی Hogwarts Legacy در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن امسال) برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی عرضه خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که نسخه سوییچ این بازی به‌صورت مستقیم یا نیتیو روی سخت‌افزار این دستگاه اجرا می‌شود یا خیر.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده