نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۸

اعلام تاریخ انتشار دی‌ال‌سی Lightfall بازی Destiny 2 در تریلری تازه

استودیوی بازی‌سازی بانجی در تریلری جدید، جزئیاتی از بسته الحاقی Lightfall بازی Destiny 2 را به همراه تاریخ عرضه‌ی آن منتشر کرد.

به‌تازگی استودیو Bungie شرکت سونی اولین تریلر از بسته‌ی الحاقی جدید بازی Destiny 2 با نام Lightfall را پخش کرد که در آن شاهد نمایش برخی شخصیت‌ها و اعلام تاریخ انتشار این DLC بزرگ هستیم. با مشاهده‌ی این تریلر می‌توان دریافت که وقایع داستانی Lightfall در سیاره‌ی نپتون و به‌ویژه شهر نئومونا جریان دارند؛ جایی که گاردین‌ها در حال نبرد با The Witness و پیرو جدید او به نام Calus هستند.

به نظر می‌رسد Calus در این مبارزه تنها نیست و یک ارتش جدید به نام Shadow Legion که دارای زره و قدرت‌های جدیدی هستند، او را همراهی می‌کنند. همچنین نوع جدیدی از دشمنان به نام Tormentor در بسته الحاقی Lightfall وجود دارند که می‌توانند با سلاح‌های داسی شکل بازیکنان را به سمت خود بکشند و آسیب‌ زیادی به آن‌ها بزنند.

دانلود ویدیو از آپارات

در مورد شهر نئومونا می‌توان گفت که بشریت پس از فروپاشی Collapse، آن را به‌عنوان خانه‌ی جدید خود برای زندگی برگزیده است. این شهر توسط Cloudstriderها که شبیه به Guardianها هستند، محافظت می‌شود. کلوداسترایدرها تصمیم دارند تا از تمامی مردم خود که روی نپتون قرار دارند، نگهبانی کنند. از نظر گیم‌پلی، بسته الحاقی Lightfall زیرکلاس جدید Strand را به بازی Destiny 2 اضافه خواهد کرد. بازیکنان می‌توانند به‌عنوان اولین افراد قدرت Darkness یا تاریکی را کشف کنند که به آن‌ها امکان استفاده از یک قلاب و سایر توانایی‌های حرکتی را خواهد داد.

همچنین Warlockها می‌تواند موشک‌های Strand را پرتاب کند، تایتان‌ها با چنگال‌های Strand دشمنان خود را از بین می‌برند و Hunter یک دارت طنابی دارد که می‌تواند در حین حرکت به دشمنان اطراف آسیب بزند. علاوه‌بر این، Legendary Mode که پاداش‌های بیشتری را برای چالش‌های دشوارتر ارائه می‌دهد، قرار است برای کمپین Lightfall دوباره در دسترس قرار گیرد.

طبق اطلاعات، بسته گسترشی Lightfall بازی Destiny 2 قرار است در تاریخ ۹ اسفند ۱۴۰۱ (۲۸ فوریه ۲۰۲۳) روی پلتفرم پی سی، سرویس گوگل استدیا و کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. لایتفال قصه‌ی طولانی روایت‌شده توسط بانجی در دستنی ۲ را به سمت پایان‌بندی می‌برد. براساس گزارش‌ها احتمالا بعد از آن فقط شاهد عرضه‌ی یک DLC بزرگ دیگر برای Destiny 2 و پایان روایت داستانی آن خواهیم بود.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی Destiny 2 را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده