نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۶

اعلام تاریخ انتشار بازی Mount and Blade 2: Bannerlord

استودیو تیل‌ورلدز اینترتینمنت اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر تجربه‌ی نسخه‌ی کامل بازی سندباکس قرون وسطایی Mount and Blade 2: Bannerlord باشند.

استودیو TaleWorlds Entertainment اعلام کرد که بازی Mount and Blade 2: Bannerlord پس از گذشت ۱۰ سال از معرفی اولیه و بیش از ۲ سال از انتشار نسخه‌ی Early Access نهایتا در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) به‌طور کامل منتشر می‌شود. این بازی در دسترس کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار می‌گیرد. استودیو تیل‌ورلدز اینترتینمنت تریلر جدیدی از بازی نیز به اشتراک گذاشته است که نبردهای بزرگ، مذاکرات و کاوش‌ها را به نمایش می‌گذارد و در ادامه قابل مشاهده است.

دانلود ویدیو از آپارات

وقایع این بازی ۲۰۰ سال پیش از بازی Mount and Blade: Warband اتفاق می‌افتد و بار دیگر امکان ماجراجویی در دنیای کالردیا را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد. بازی Mount and Blade 2: Bannerlord اثری در سبک سندباکس است که به گیمرها اجازه می‌دهد تا به شیوه‌ی دلخواه خود به تجربه‌ی آن بپردازند. شما می‌توانید با تشکیل یک ارتش عازم مکان‌های دیگری شوید، به مستعمرات دیگه یورش ببرید و مهارت‌های خود را با امتیازات مختلف افزایش دهید.

بازیکن‌ها می‌توانند با تهیه‌ی لوازم ضروری اقتصاد شهرها را رونق ببخشند و از این طریق سود زیادی را نصیب خود کنند. نبرهای بازی Mount and Blade 2: Bannerlord بسیار گسترش یافته است و امکان شرکت ۱۰۰ها یگان را در درگیری‌ها فراهم می‌کند. فارغ از این موارد، این بازی از حالت مولتی‌پلیر و مادها نیز پشتیبانی می‌کند. طرفدارها می‌توانند منتظر انتشار جزئیات بیشتری از این بازی سندباکس قرون وسطایی مورد انتظار در ماه‌های آتی باشند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده