نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۴

پخش تریلر گیم پلی بازی NieR: Automata – The End of YoRHa Edition

استودیو پلاتینیوم‌گیمز با انتشار یک تریلر تازه به نمایش گیم‌پلی بازی NieR: Automata – The End of YoRHa Edition پرداخت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی از بازی NieR: Automata – The End of YoRHa Edition استودیو PlatinumGames پخش شده است. این تریلر روی یکی از قهرمان‌های بازی با نام 2B تمرکز دارد که به‌عنوان یکی از اعضای YoRHa جنگی بی‌پایان علیه ماشین‌ها برای بازپس‌گیری زمین به راه انداخت. شما می‌توانید در ادامه مطلب به تماشای تریلر نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی اکشن نقش‌آفرینی بپردازید.

بازی NieR: Automata – The End of YoRHa Edition که در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود، شامل بازی پایه و تمام محتویات پیشین نظیر بسته‌ی الحاقی 3C3C1D119440927 است. این نسخه پوشش‌های منحصربه‌فردی را در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد که در تریلر تازه قابل مشاهده است. یکی از این پوشش‌ها ظاهری شبیه کاراکتر 2P از Raid کراس‌اور Final Fantasy 14 با نام YoRHa: Dark Apocalypse را به 2B می‌دهد.

هنوز جزئیات دیگری از تغییرات و محتواهای اضافی نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی NieR: Automata – The End of YoRHa Edition ارائه نشده است، اما این پورت در حالت داک از رزولوشن 1080p و در حالت دستی از رزولوشن 720p پشتیبانی می‌کند. طرفدارها می‌توانند در هفته‌های آتی منتظر انتشار جزئیات بیشتری از بازی باشند. بازی NieR: Automata درحال‌حاضر در ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر قابل تجربه است.

استودیو پلاتینیوم‌گیمز در تاریخ ۲۹ ژوئن (۸ تیر) اعلام کرد که مجموع فروش فیزیکی و دیجیتالی بازی NieR: Automata در سراسر جهان از مرز ۶.۵ میلیون نسخه عبور کرده است. با اینکه زمان زیادی از عرضه‌ی اولیه‌ی این بازی در سال ۲۰۱۷ می‌گذرد، اما این محصول هنوز با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده