نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۴۶

تریلر جدید بازی Gotham Knights با محوریت شخصیت‌های شرور

شرکت برادران وارنر تریلر جدیدی از بازی Gotham Knights منتشر کرده است که تاریخ انتشار جدید بازی را نشان می‌دهد.

دقایقی پیش و در جریان برگزاری مراسم Gamescom Opening Night Live استودیوی WB Games Montréal از تریلر جدید بازی Gotham Knights رونمایی کرد که روی شخصیت‌های شرور این بازی تمرکز دارد.

براساس اطلاعات جدید، تاریخ انتشار نیز تغییر کرده است و قرار است Gotham Knights چهار روز زودتر و در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) در دسترس بازیکنان قرار بگیرد.

در این تریلر جدید، تلاش‌های رنی مونتویا، کارآگاه پلیس گاتهام برای نجات شهر از دست شروران دنیای دی‌سی را می‌بینیم. مونتویا از شخصیت‌های نسبتا باسابقه کمیک‌های دی‌سی است و با نام The Question نیز شناخته می‌شود.

در این تریلر جدید، علاوه‌بر مستر فریز و اعضای محفل جغدها که در تریلرهای قبلی نیز حضور داشتند، شاهد حضور هارلی کویین و کلی‌فیس از دشمنان قدیمی بتمن در داستان‌های دی‌سی هستیم. شما می‌توانید این تریلر جدید را از صفحه‌ی یوتیوب رسمی برادران وارنر تماشا کنید.

بازی Gotham Knights در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی منتشر می‌شود. همچنین تمامی کاربرانی که هر نسخه از بازی را به‌صورت دیجیتالی پیش خرید کنند، در هنگام انتشار بازی می‌توانند به اسکین 233 Kustom برای موتور بت‌سایکل دسترسی داشته باشند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده