نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۶

معرفی بازی Stranded Alien Dawn با انتشار یک تریلر

در جریان افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۲، بازی Stranded Alien Dawn که جدیدترین اثر استودیو سازنده بازی Surviving Mars است، معرفی شد.

در جدیدترین اخبار بازی و در جریان برنامه افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۲، بازی Stranded Alien Dawn با انتشار تریلری معرفی شد. این بازی یک اثر در سبک بقا و شبیه‌سازی است که توسط Haemimont Games تولید و توسط Frontier Developments عرضه می‌شود. بازیکنان در بازی Stranded: Alien Dawn کنترل گروهی از انسان‌های بازمانده از یک سقوط فضاپیما را بر عهده دارند که باید در یک محیط بیگانه زنده بمانند و با خطرات آن مواجه شوند. در ادامه می‌توانید این تریلر سینمایی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

استودیو Haemimont Games پیش از این سابقه ساخت مجموعه بازی Tropico و بازی Surviving Mars را بر عهده داشته است. بازی Stranded: Alien Dawn قرار است در ماه اکتبر امسال (مهر یا آبان) به‌صورت دسترسی زودهنگام برای پی سی عرضه شود.

اتفاقات بازی Stranded: Alien Dawn پس از سقوط یک سفیه در یک سیاره بیگانه آغاز خواهد شد که بازیکنان باید با انتخاب‌های خود یک کلونی از بازماندگان را تشکیل و گسترش دهند. دراین‌میان موجودات و خطرات مرگباری در سیاره وجود دارد که گروه بازماندگان را تهدید می‌کند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده