// سه شنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۸

احتمال عرضه همزمان حالت DMZ کالاف دیوتی با بازی وارزون 2

رده‌بندی‌ سنی بازی Call of Duty: Warzone 2.0 حاکی از آن است که حالت جدید DMZ احتمالا همزمان با این بازی عرضه خواهد شد.

شرکت اکتیویژن به‌تازگی تایید کرده است که بازی Call of Duty: Warzone 2.0 در سال جاری میلادی و پس از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 منتشر خواهد شد. بازی Modern Warfare 2 قرار است در تاریخ ۶ آبان (۲۸ اکتبر) عرضه شود. همچنین بازی وارزون 2 مانند بازی MW2 برای عرضه روی پی سی به‌همراه کنسول‌های نسل نهمی و هشتمی برنامه‌ریزی شده است. اکتیویژن پیش از این گفته بود که در بازی Warzone 2 شاهد یک حالت سندباکس و محیطی کاملا جدید خواهیم بود.

حالا به‌تازگی دو بازی Warzone 2 و Modern Warfare 2 در وبسایت رده‌بندی سنی ESRB رتبه‌بندی شده‌اند و در توضیحات وارزون 2، نام حالت DMZ به چشم می‌خورد. «این یک بازی شوتر اول‌شخص است که در جهان Call of Duty رخ می‌دهد؛ جایی‌که بازیکنان در رویدادهای متنوع چندنفره شرکت می‌کنند (مثل بتل رویال، درگیری‌های سبک غارت/DMZ). گفتنی است نام حالت DMZ در رده‌بندی بازی Modern Warfare 2 به چشم نمی‌خورد.

پیش‌تر تام هندرسون گزارش داده بود که حالت DMZ به‌جای اینکه مانند وارزون به‌عنوان یک تجربه و حالت رایگان عرضه شود؛ به‌عنوان یک حالت پولی مرتبط با بازی Modern Warfare 2 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

ماه گذشته بود که یکی از بازیکنان تیم فوتبال آمریکایی LA Rams برای تجربه زودهنگام بازی Modern Wafare 2 دعوت شده بود. این بازیکن فوتبال آمریکایی در ادامه تصویری را منتشر کرد که تصویر او ظاهرا به شکلی اتفاقی وجود حالت DMZ را در این بازی فاش و تایید کرده بود. گفته می‌شود این حالت از بازی Escape from Tarkov الهام گرفته شده است.

درحالی‌که هنوز به‌صورت رسمی این حالت معرفی نشده است، اما استودیو Infinity Ward قرار است در ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) رویدادی در ارتباط با آینده مجموعه کالاف دیوتی برگزار کند و احتمال دارد وارزون ۲ و حالت جدید DMZ در این رویداد معرفی شوند. هفته پیش تصویری از اسناد اکتیویژن فاش شده بود که براساس آن، بازی Warzone 2 احتمالا در ۲۵ آبان (۱۶ نوامبر) عرضه خواهد شد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده