// سه شنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۲

نمایش بازی جدید Borderlands در افتتاحیه گیمزکام 2022

باتوجه‌به توییت اخیر جف کیلی، به احتمال خیلی زیاد رسما از نسخه‌ی جدید Borderlands در جریان Gamescom 2022 رونمایی خواهد شد.

جف کیلی، تهیه‌کننده و مجری Gamescom 2022 به‌تازگی یک توییت منتشر کرده که در آن شاهد عکسی از سه کاراکتر هستیم. در متن این توییت، کیلی حساب مجموعه‌ی Borderlands را هم تگ کرده است که این موضوع می‌تواند اشاره‌ی مستقیم به نسخه‌ی جدید Borderlands داشته باشد. پیش از هم شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه درنهایت امسال از نسخه‌ی جدید این مجموعه‌ی پرطرفدار رونمایی می‌شود.

تصویر شخصیت‌های Borderlands

تصویر منتشر شده در توییتر جف کیلی از بازی جدید Tales of the Borderlands

به غیر از Borderlands جدید، پیش از این شاهد تایید نمایش بازی‌هایی همچون Honkai: Star Rail ،The Outlast Trials، گاتهام نایتز، هاگوارتز لگسی، High on Life و سونیک فرانتیرز در افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۲ بودیم.

افتتاحیه‌ی مراسم گیمزکام تحت عنوان Gamescom Opening Night Live، امشب و با اجرای جف کیلی برگزار خواهد شد. برخلاف سال‌های گذشته که مراسم Gamescom به‌صورت آنلاین برگزار شد، امسال این مراسم با حضور طرفداران برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در رویداد، از نزدیک شاهد رونمایی و اطلاعات بیشتر از بازی‌های موردانتظار خودشان باشند.

بعد از پایان افتتاحیه، مراسم اصلی Gamescom در بازه‌ی ۲۴ تا ۲۸ اوت (۲ تا ۶ شهریور) با حضور برخی از شرکت‌های بزرگ صنعت بازی‌های ویدیویی همچون باندای نامکو، مایکروسافت و یوبی‌سافت برگزار خواهد شد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده