نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۱

تایید انتشار کلاس ها در فصل سوم بازی Battlefield 2042

اخیرا استودیوی بازی‌سازی دایس اعلام کرد همراه‌با فصل سوم بازی Battlefield 2042، سیستم کلاس‌‌بندی جدید را در دسترس کاربرها قرار خواهد داد.

استودیو DICE در حال حاضر خود را برای شروع فصل دوم بازی Battlefield 2042 آماده می‌کند. این سازنده اخیرا یک ویدیو را پخش کرد تا به اعلام برنامه‌ها برای پشتیبانی طولانی‌مدت از بتلفیلد ۲۰۴۲ بپردازد. طبق اعلام دایس، یک سیستم کلاس‌بندی جدید قرار است به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی فصل سوم به بازی Battlefield 2042 اضافه شود. به نظر می‌رسد تمرکز اصلی دایس برای به‌روزرسانی فصل سوم Battlefield 2042 به تغییرات و بازآفرینی سیستم Specialists بازی معطوف شده است تا بتواند آن‌ را به همان چیزی که برای بازیکنان نسخه‌های قبلی این سری آشنا است، نزدیک‌تر کند.

الکسیا کریستوفی، تهیه‌کننده‌ی بازی گفت: «در اوایل سال جاری، تیمی را برای تجزیه و تحلیل بازخوردهای دریافتی بازیکنان تشکیل دادیم و اکنون آماده هستیم تا در مورد آینده‌ی سیستم Specialists و سیستم کلاس‌بندی جدید صحبت کنیم. ورود سیستم Specialists به بازی Battlefield 2042 نتیجه‌ای دو قطبی داشته است. ما انتقادهای شما را شنیدیم؛ بنابراین در فصل سوم قصد داریم Specialists را به سیستم کلاسیک و آشنای کلاس‌بندی سری Battlefield تبدیل کنیم. این سیستم دارای ویژگی‌هایی است که برای تمام Specialistها در یک کلاس مشخص در دسترس خواهند بود. همچنین تجهیزات گسترده و آیتم‌های جنگی پرتاب‌شدنی بین کلاس‌ها تقسیم می‌شوند تا متناسب با نقش‌شان باشند.

نمایی از تریلر بازی Battlefield 2042

تمرکز اولیه‌ی ما اعمال همین تغییر بزرگ است، اما این تازه شروع ماجرا خواهد بود. ما می‌خواهیم نظرات بیشتری از شما بشنویم. Specialistها از Battlefield 2042 حذف نمی‌شوند اما این تکامل که آن‌ها را به سیستم کلاس‌بندی تبدیل می‌کند، همان چیزی است که می‌دانیم بسیاری از شما درخواست کرده‌اید. این تغییری قابل‌توجه از نظر توسعه برای ما خواهد بود؛ به همین دلیل است که برای توسعه‌ی آن وقت می‌گذاریم. از همین رو ما آن را در فصل سوم عرضه خواهیم کرد».

سپس دایس نگاهی کوتاه به بازسازی نقشه‌هایی داشت که از ابتدای عرضه‌ی Battlefield 2042 در دسترس قرار گرفته‌اند. به‌گفته‌ی دایس، پس از عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی‌شده نقشه‌ی Kaleidoscope در اوایل این ماه میلادی، نسخه‌های به روز شده‌ی دو نقشه‌ی Renewal و Orbital به‌عنوان بخشی از محتوای فصل دوم به ترتیب در ماه‌های سپتامبر و اکتبر معرفی خواهند شد.

دانلود ویدیو از آپارات

اخیرا مدیر کل جدید استودیوی دایس گفته بود که این توسعه‌دهنده زمانی برای پیگیری ساخت پروژه‌هایی به جز سری Battlefield ندارد. چرا که این مجموعه قصد دارد خود را به‌عنوان یک سازنده‌ی پیشرو در بازار بازی‌های شوتر اول شخص معرفی کند.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده