نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۸

اعلام تاریخ حذف دو نسخه اول سری Project Cars از فروشگاه ها

با اعلام استودیوی بازی‌سازی اسلایتلی مد، نسخه‌های اول و دوم سری ریسنیگ Project Cars به علت اتمام لایسنس‌ها به‌زودی از فروشگاه‌ها حذف خواهند شد.

استودیو Slightly Mad، سازنده‌ی سری مسابقه‌ای Project Cars در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که نسخه‌های اول و دوم این مجموعه به‌زودی از فهرست فروشگاه‌ها حذف خواهند شد. بااین‌حال علاقه‌مندان به این دو بازی می‌تونند پیش از فرا رسیدن زمان حذف، آن‌ها را با تخفیف بسیار خوبی خریداری کنند.

استودیوی اسلایتلی مد در بیانیه‌ای اعلام کرد که هر دو بازی به‌دلیل منقضی شدن مجوز اتومبیل‌ها و پیست‌ها، از ویترین فروشگاه‌ها خارج می‌شوند. Project Cars 2 در تاریخ ۳۰ شهریور (۲۱ سپتامبر) امسال از فروشگاه‌ها حذف خواهد شد. سپس نسخه‌ی اول سری Project Cars در روز ۱۱ مهر (۳ اکتبر) سال جاری از ویترین فروشگاه‌ها خارج می‌شود. حذف شدن این بازی‌ها تعجب‌آور نیست؛ چرا که بسیاری از بازی‌هایی که محتوای آن‌ها همراه‌با مجوز موقت توسعه یافته است، با پایان یافتن مدت زمان لایسنس باید از فهرست فروشگاه‌های نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی حذف شوند.

ماشین سیاه و سفید در بازی Project Cars 2

با اعلام اسلایتلی مد پس از حذف این دو نسخه از ویترین فروشگاه‌ها، تمام ویژگی‌های هر دو بازی از جمله رقابت‌های بخش چندنفره و آنلاین همچنان قابل تجربه خواهند ماند. این استودیو گفت: «ما همچنان بر ساخت بهترین عناوین شبیه‌ساز مسابقه‌ای متمرکز هستیم و همان‌طور که قبلا ذکر شد، مشتاقانه منتظر مانده‌ایم تا در زمان مناسب، پروژه‌ی بعدی اسلایتلی مد را با شما به اشتراک بگذاریم».

استودیوی اسلایتلی مد یکی از زیرمجموعه‌های شرکت کدمسترز به شمار می‌آید که اخیرا توسط شرکت الکترونیک آرتز خریداری شد. آخرین اثر ساخته‌شده‌ی اسلایتلی مد نسخه‌ی سوم سری Project Cars به شمار می‌آید که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد. به نظر می‌رسد که بازی جدید و در حال توسعه‌ی این استودیو نیز یک بازی مسابقه‌ای باشد.

شما در پایان می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده