نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۴

تاکید مجدد کوری بارلوگ بر انتشار بدون تاخیر بازی God of War: Ragnarok

کوری بارلوگ با نشر یک توییت جدید، یک بار دیگر بر انتشار بدون تأخیر بازی God of War: Ragnarok تاکید کرد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، کوری بارلوگ از تیم سانتامونیکا که درحال حاضر مشغول ساخت بازی مورد انتظار God of War: Ragnarok است، با نشر یک توییت جدید، بر انتشار بدون تأخیر اثر نام‌برده تاکید کرد. بارلوگ در پست جدید خود در توییتر چنین می‌نویسد:

«هیچ تاخیری در کار نیست. صرفا خواستم به‌این موضوع اشاره کنم. مخاطب خاصی را مدنظر ندارم. نگران نباشید.»

مدتی پیش بود که شعبه‌ی سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی با نشر یک تریلر ۳۰ ثانیه‌ای، تاریخ عرضه‌ی بازی God of War: Ragnarok را مشخص کرد. این تریلر درواقع یک آغاز ضمنی بر روند تبلیغات این بازی بود. اثری که بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سالیان اخر به‌حساب می‌آید. چندی پیش نیز یک ویدیو با محوریت قصه‌ی کریتوس و آترئوس در جریان بازی God of War سال ۲۰۱۸ منتشر شد. با تمامی این تفاسیر، هر چند وقت یک بار شایعاتی مبنی بر تأخیر در عرضه‌ی بازی نام‌برده، اینترنت را فرا می‌گیرد.

موضوعی که واکنش دوباره‌ی بارلوگ را به‌همراه داشت؛ واکنشی که به‌طرفداران ساخته‌ی نام‌برده اطمینان می‌دهد که این بازی در تاریخی که مشخص شده، عرضه خواهد شد. طرفداران در حال حاضر به‌شدت منتظر یک نمایش مفصل گیم‌پلی از بازی God of War: Ragnarok هستند. موردی که بعید نیست در رویداد بعدی سونی که طبق شایعات در شهریور ماه برگزار خواهد شد، شاهد برپایی آن باشیم.

بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) راهی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 خواهد شد. دیدگاهتان پیرامون صحبت‌های جدید بارلوگ را برای زومجی بنویسید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده