نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۱

اضافه شدن محتوای مرتبط با Journey به بازی Bloodstained Ritual of the Night

در آپدیت جدید بازی مستقل Bloodstained Ritual of the Night، محتوایی مرتبط با بازی محبوب Journey به آن اضافه می‌شود.

روز گذشته استودیوی ArtPlay DICO و 505 Games به‌عنوان ناشر بازی Bloodstained Ritual of the Night اعلام کردند در آپدیت جدید این بازی که در روز ۲۳ اوت (یکم شهریور) منتشر می‌شود، یک منطقه قابل بازی جدید که از بازی Journey، ساخته‌ تحسین‌شده‌ی استودیوی thatgamecompany الهام گرفته است، در دسترس بازیکنان این بازی پلتفرمر قرار می‌گیرد.

این بازی که برای اولین‌بار درسال ۲۰۱۹ برای کنسول‌های نسل هشتم و پی‌سی منتشر شد، توسط کوجی ایگاراشی یکی از سازندگان بازی Castlevania ساخته شده است و به‌نوعی دنباله معنوی این مجموعه دو بعدی محبوب نیز به‌حساب می‌آید.

این منطقه جدید که The Tunnels نام دارد، براساس سبک هنری صحنه‌های بازی Journey طراحی شده است و بازیکنان باید راه مخفی ورود به آن را در دنیای بازی کشف کنند. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی سازندگان بازی، پس از آزادسازی Gebel و باز شدن منطقه Den of Behemoths، مسیر ورود به این تونل‌ها نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

شخصیت‌های بازی Journey در بیابان در حال نگاه به کوه

علاوه‌بر این منطقه قابل بازی جدید، در این آپدیت بازیکنان با یک آيتم و باس‌فایت جدید الهام گرفته از بازی Journey نیز رو‌به‌رو خواهند شد. همچنین سازندگان بازی تایید کردند که در این به‌روزرسانی جدید تعدادی از مشکلات و باگ‌های جدی بازی نیز برطرف شده‌اند.

حل مشکل مربوط‌به تایمر چالش‌ها در نسخه نینتندو سوییچ بازی و عدم تغییر علامت‌ها دکمه‌های درون بازی پس از تعویض تنظیمات توسط کاربران، دو باگ دیگری هستند که قرار است با این به‌روزرسانی جدید رفع شوند.

بازی Bloodstained Ritual of the Night هم‌اکنون برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی‌ استیشن 5، ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پی‌سی، اندروید، iOS و گوگل استیدیا در دسترس است. شما همچنین می‌توانید به بررسی زومجی از بازی Bloodstained Ritual of the Night نگاهی بیندازید.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده