// دوشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۲

ثبت بزرگترین انتشار بازی‌ های پلی‌ استیشن روی پی‌سی در بریتانیا توسط Spider-Man

بازی Spider-Man Remastered بهترین عرضه بین بازی‌های پلی‌ استیشن در بریتانیا روی پلتفرم پی‌سی را تجربه کرده است.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط مؤسسه GSD، بازی Spider-Man Remastered توانسته است سریع‌ترین فروش در زمان انتشار میان آثار شرکت سونی روی پلتفرم پی سی در کشور بریتانیا را تجربه کند. فروش هفته آغازین این بازی ۲۶ درصد بهتر از بازی God of War، بازی قبلی سونی روی پی‌سی است که در ماه ژانویه ۲۰۲۲ منتشر شده بود.

ریمستر اسپایدرمن چهارمین عرضه موفق امسال بازی‌های رایانه‌های شخصی در کشور بریتانیا است و پس از سه بازی Elden Ring ،Total War: Warhammer 3 و LEGO Star Wars: The Skywalker Saga قرار می‌گیرد. بازی Spider-Man Remastered جدیدترین بازی انحصاری کنسول‌های سونی است که روی پی‌سی منتشر شده است و دامنه آثار شرکت نامبرده در این پلتفرم را افزایش می‌دهد.

در سال مالی ۲۰۲۱ بازی‌های پی‌سی ۸۰ میلیون دلار برای سونی درآمدزایی کردند و این شرکت پیش‌بینی کرده است که این رقم در سال مالی ۲۰۲۲ به عدد ۳۰۰ میلیون دلار برسد. تا پایان مارس ۲۰۲۲، مجموع فروش بازی‌های Horizon Zero Dawn، Days Gone و God of War روی پی‌سی به ۱۰۸.۹ میلیون دلار رسیده است.

از زمان عرضه Horizon Zero Dawn در مجموع ۲.۳ میلیون نسخه از این بازی روی پی‌سی به فروش رسانده است و این رقم برای Days Gone عدد ۸۵۲ هزار نسخه و برای God of War عدد ۹۷۱ هزار نسخه است. قرار است در ادامه سال بازی‌های دیگری از سونی مثل Spider-Man: Miles Morales و Uncharted: Legacy of Thieves هم برای رایانه‌های شخصی منتشر شود.


منبع GameIndustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده