نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۱

انتشار ویدیو ۲۰ دقیقه‌ای جدید Redfall با محوریت نگاهی عمیق به بازی

به‌تازگی استودیوی آرکین با پخش یک ویدیو طولانی به بررسی عمیق بخش‌های مختلف داستان و گیم‌پلی بازی Redfall پرداخته است.

استودیوی آرکین ویدیویی ۲۰ دقیقه‌ای از بررسی عمیق بازی Redfall را به‌عنوان بخشی از رویداد QuakeCon بتسدا منتشر کرده است که در آن افراد با استعدادی از تیم سازنده به مانند هاروی اسمیت، کارگردان بازی و آرون کارتر، تهیه‌کننده‌ی ارشد حضور دارند و به توضیح بخش‌های مختلف بازی می‌پردازند. Redfall یک بازی تیراندازی اول شخص داستان محور و جهان باز است که به‌صورت تک نفره یا با همراهی حداکثر سه بازیکن دیگر به‌صورت کوآپ قابل تجربه است. در داستان این بازی بازیکنان باید به مقابله به انواع خون‌آشام‌هایی که شهر جزیره‌ای ردفال را تسخیر کرده‌اند، بپردازند.

در ادامه هاروی اسمیت درباره‌ی بینش خود از Redfall گفت: «ردفال تلاش ما برای استفاده از هنری است که آرکین به خوبی آن را انجام می‌دهد؛ ترکیبی از بازی‌های شوتر اول شخص و آثار نقش‌آفرینی به همراه موارد کمی که خودمان به آن اضافه می‌کنیم. آیا این ایده در جهانی باز کار می‌کند؟ آیا ایده‌ی مناسبی برای تجربه‌ی تک نفره یا کوآپ خواهد بود؟ آیا می‌توانیم تمام لایه‌های روایت داستان، مکانیک‌های خودساخته و سبک منحصر‌به‌فرد خود را در نظر بگیریم و آن را در یک جهان باز توسعه دهیم؟».

شخصیت‌های redfall در حال مبارزه با ومپایر

در ادامه ریکاردو بیر، کارگردان خلاق بازی بیان داشت: «دلیل اینکه من تمایل دارم این نوع بازی‌ها را بسازیم این است که توسعه‌ی این سبک آثار را دوست دارم و به همین دلیل است که من به بازی‌های نقش‌آفرینی رومیزی نیز علاقه دارم. این علاقه [به توسعه بازی] است که من می‌خواهم شاهد صحنه‌های دراماتیک باشم و سپس درگیر آن شوم. می‌خواهم به این صحنه‌ها و زمینه‌های پرجزئیات آن‌ها بیایم، ببینم آن‌جا چه خبر است، چه می‌گویند و سعی کنم بفهمم چه کاری انجام می‌دهند و سپس می‌خواهم به‌نوعی با آن اتفاقات درگیر شوم.

این مثل شکست دادن خون‌آشام‌ها با ضعیف کردن آن‌ها یا کمک گرفتن از مواد منفجره و شلیک تفنگ تک‌تیرانداز یا دیدن یک قلعه‌ی متعلق به یک فرقه‌ی خون‌آشام از دور دست و سعی کردن برای اینکه بفهمید چگونه به آن وارد شوید، خواهد بود. وقتی وارد آن‌جا شوم، چه چیزی پیدا می‌کنم؟ این موارد برای من بسیار جذاب هستند».

دانلود ویدیو از آپارات

در ماه می بتسدا تاریخ انتشار هر دو بازی Redfall و Starfield را از سال جاری میلادی تا نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۳ به تعویق انداخت. هر دو بازی گفته شده قرار است روی پی سی و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شوند.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده