نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۲

پایان مراحل توسعه بازی A Plague Tale: Requiem

استودیو آسوبو اعلام کرد که مراحل توسعه‌ی بازی A Plague Tale: Requiem تقریبا ۲ ماه قبل از عرضه‌ی آن به پایان رسیده است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو آسوبو تقریبا ۲ ماه پیش از عرضه‌ی بازی A Plague Tale: Requiem از اتمام مراحل توسعه‌ی آن خبر داده است. این بازی اکشن ماجراجویی در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) در دسترس کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر و نینتندو سوییچ (ازطریق کلاود) قرار می‌گیرد. درحال‌حاضر امکان پیش خرید این دنباله مورد انتظار نیز برای بازیکن‌ها فراهم شده است.

به‌تازگی تریلری پنج دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی A Plague Tale: Requiem پخش شد که جزئیات بیشتری از داستان و توانایی‌های آمیسیا و هیوگو را در اختیار طرفدارها قرار داد. آمیسیا درکنار قلاب سنگ مورد اطمینان خود به یک زوبین مجهز شده است و می‌تواند از دستورالعمل‌های کیمیاگری جدیدی برای کسب برتری بر دشمنان استفاده کند. مراحل بازی موقعیت‌های بیشتری را برای نابودی دشمنان در اختیار می‌گذارند که از میان آن‌ها می‌توان به سوزندان دشمنان با آتش زدن چمن‌ها اشاره کرد. البته باید مراقب باشید؛ زیرا دشمنان می‌توانند روش‌های مبارزاتی شما را تقلید کنند.

هیوگو مهارت بیشتری در زمینه‌ی کنترل ماکولا به‌دست آورده است و می‌تواند به روش‌های متعددی موش‌های دچار طاعون را مهار کند. احساس دشمنان از پشت دیوارها و احضار دسته‌ی موش‌ها برای بلعیدن متخاصمان ازجمله توانایی‌های این کاراکتر خواهد بود. هیوگو در زمان استفاده از قدرت‌های خود متحمل درد می‌شود؛ بنابراین تنها در شرایط ضروری باید به آن‌ها متوسل شد. طرفدارها باید در هفته‌های آتی منتظر انتشار جزئیات بیشتری از بازی باشند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده