نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

بهبود بصری نسخه کامپیوتر Spider-Man Remastered در آپدیت تازه

نخستین بسته‌ی به‌روزرسانی نسخه PC بازی Marvel's Spider-Man Remastered برخی از ایرادات مربوط‌به ری-تریسینگ را برطرف می‌کند و باعث ثبات بیشتر آن می‌شود.

نخستین بسته‌ی به‌روزرسانی نسخه‌ی کامپیوتر بازی Marvel's Spider-Man Remastered در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت که چند اصلاح و بهبود را برای این محصول ابرقهرمانی به ارمغان می‌آورد. این بازی در آینده میزبان به‌روزرسانی‌های دیگری خواهد شد. آپدیت اخیر بازی مرد عنکبوتی ایرادات مربوط‌به ری-تریسینگ را برطرف می‌کند و باعث بهبود فناوری +HBAO می‌شود. این به‌روزرسانی همچنین به اصلاح مشکلات بصری و ثبات بیشتر بازی می‌انجامد.

آپدیت Spider-Man Remastered باعث رفع مشکل توقف بازی در طول پخش میان‌پرده‌ها نیز می‌شود. اینسامنیاک گیمز و نیکسز فهرستی از مشکلات موجود در بازی ارائه کردند که از میان آن‌ها می‌توان به در دسترس نبودن گزینه‌های رهگیری پرتو با وجود پشتیبانی سخت‌افزار بازیکن‌ها از این فناوری اشاره کرد. توسعه‌دهندگان به بررسی مشکلات مربوط‌به مأموریت Spider-Hack و جلوگیری گیمرها از گرفتن عکس از ساختمان امپایر استیت ادامه می‌دهند.

این تازه اولین بسته‌ی به‌روزرسانی نسخه‌ی کامپیوتر بازی Marvel's Spider-Man Remastered است. استودیوهای Insomniac و Nixxes درحال‌حاضر روی آپدیت بعدی کار می‌کنند که ظاهرا «قابل‌توجه‌تر» از اولی خواهد بود. این به‌روزرسانی رفع مشکلات، بهبودها و ویژگی‌های اضافی دیگری را براساس بازخورد بازیکن‌ها به ارمغان می‌آورد. درعین‌حال طرفدارها باید در پاییز سال جاری منتظر عرضه‌ی بازی Spider-Man: Miles Morales برای کامپیوتر باشند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده